اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232755495

از سوی شاتل ارایه می شود

تخفیف ویژه برای مشتریان در مراکزمخابراتی منتخب

کد: 13951118232755495

https://goo.gl/mxYggB

، تهران , (اخبار رسمی): مشتریان شاتل در مراکز مخابراتی منتخب (در شهر تهران) می‌توانند از تخفیف ویژه خرید آنلاین پوشاک در وب‌سایت رومیس برخوردار شوند.

تخفیف ویژه برای مشتریان در مراکزمخابراتی منتخب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل، مشتریان هر یک از سرویس‌های این شرکت در مراکز مخابراتی یاد شده از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ بهمن برای خریدهای آنلاین بالای ۲۰۰ هزار تومان در سایت رومیس می‌توانند از ۴۰ هزار تومان تخفیف در مجموع سبد خرید خود بهره‌مند شوند. کد تخفیف اختصاص یافته به هر مشتری در ۵ خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان قابل استفاده است. به این معنی که مشتری می‌تواند در ۵ خرید بالای ۲۰۰ هزار تومان خود هر بار از ۴۰ هزار تومان تخفیف برخوردار شود.

رومیس یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که در آن می‌توانید پوشاک مورد علاقه‌ی خود را از معتبرترین نام های تجاری و تولیدکنندگان پوشاک دنیا انتخاب و تهیه کنید.
کد تخفیف ویژه هر یک از مشتریان این مراکز برای استفاده از این شرایط، از طریق مراجعه به پنل کاربری My.Shatel برای آنان قابل دریافت است.
امید است ارایه این پیشنهاد بتواند رضایت کاربران عزیز این دو مرکز را فراهم آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]