اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208205495

برای نخستین بار در 6 استان کشور ارایه می شود

تلفن ثابت و شماره اختصاصی تلفن همراه

کد: 13951006208205495

https://goo.gl/CVBeR2

، تهران , (اخبار رسمی): برای اولین بار در کشور، شاتل به عنوان یکی از دارندگان پروانهFCP، خدمات تلفن ویژه از طریق اپلیکیشن ShatelTalk را به مشترکان ارایه می‌کند.

تلفن ثابت و شماره اختصاصی تلفن همراه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شاتل، در این روش کاربران اینترنت پرسرعت شاتل می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk و با یک شماره اختصاصی بر روی تلفن هوش‌مند خود مکالمات تلفنی را بر بستر اینترنت و با ویژگی‌های منحصر به‌فرد انجام دهند.

خدمات ShatelTalk ویژه مشتریانی‌ست که هم اینک مشترک یکی از سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل هستند و مایل‌اند از خدمات تلفن شاتل با یک شماره اختصاصی جدید بر روی گوشی هوش‌مند خود بهره‌مند شوند. در نظر داشته باشید استفاده از سرویس ShatelTalk تنها در شبکه شاتل امکان‌پذیر است.

در فاز نخست این خدمات در استان‌های تهران، قم، کرمان، خراسان رضوی، فارس و کردستان به کاربران ارایه خواهد شد. کاربران سرویس‌های اینترنت پرسرعت شاتل در این استان‌ها می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.Shatel.ir و یا اپلیکیشن MyShatel و ورود به پنل کاربری خود این خدمات را خریداری کنند و پس از نصب اپلیکیشن از ویژگی‌های منحصر به فرد این خدمات بهره‌مند شوند.

گفتنی ا­ست هزینه خرید و استفاده از این خدمات با تخفیف استثنایی جشنواره زمستانی، تنها 25٫000 تومان خواهد بود. مشتریان با پرداخت این هزینه افزون بر بهره‌گیری از حق امتیاز یک شماره اختصاصی، از شرایط ویژه جشنواره زمستانی، شامل موارد زیر بهره‌مند خواهند شد:

شماره تلفن ثابت اختصاصی
500 دقیقه مکالمه رایگان با تلفن همراه
10،000 ریال اعتبار اولیه
50٪ تخفیف تعرفه مکالمات نسبت به مخابرات
نرخ مکالمه به شماره تلفن شاتل = 10 ریال
نرخ مکالمه به تلفن ثابت داخل استانی = 22 ریال
نرخ مکالمه به تلفن ثابت بین استانی = 165 ریال
نرخ مکالمه به تلفن همراه = 312 ریال
قیمت واقعی حق امتیاز این خدمات 200،000 تومان است.

کاربران می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیش‌تر درباره جزییات شیوه ارایه و فناوری‌های به کار گرفته شده در این خدمات به صفحه اختصاصی خدمات تلفن در وب‌سایت شاتل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]