اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163146113

ورود 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به مشهد

کد: 13950728163146113

https://goo.gl/Crp7mX

، مشهد , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به زودی 100 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی‌بوس به ناوگان حمل‌ونقلی شهر مشهد اضافه می‌شود.

ورود 200 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید به شهر مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن قدیری طرقی درباره نوسازی اتوبوس‌های شهری اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از اتوبوس‌های شهر مشهد کارکرد بالایی دارند و سیستم سرمایشی آن‌ها با مشکل مواجه است.
وی افزود: در تمام خریدهایی که در 3 سال گذشته برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی انجام شده بر روی سیستم سرمایشی آن‌ها تأکید ویژه شده و در تمام قراردادها این موضوع وجود دارد.
قدیری بیان کرد: برای نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در طی سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده اما این اقدامات شایسته زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی نبوده و دلیل اصلی آن مشکلات اعتباری و مالی بوده است.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما در بهترین شرایط باید سالانه بین 200 تا 300 دستگاه اتوبوس جدید در شهر جایگزین کنیم تا این ناوگان را به همین وضعیت نگه داریم و اگر به دنبال توسعه خطوط باشیم برای آن هم باید اتوبوس جدید اضافه کنیم.
وی تصریح کرد: اما با توجه به مشکلات مالی در سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده اما نتوانسته نیازهای شهر را برطرف کند که امیدواریم به زودی 100 اتوبوس جدید و همچنین 100 مینی‌بوس دیگر وارد شهر شود و همچنین بتوانیم در آینده نیز قراردادهای جدید را منعقد کنیم.
قدیری خاطرنشان کرد: البته در این مسیر نیز باید دولت همکاری خوبی با ما داشته باشد که متأسفانه بودجه خاصی به‌جز در یک مورد از خرید اتوبوس در طی 3 سال گذشته به شهرداری مشهد اختصاص نیافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه