اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163916113

پخش برنامه ضبطی آوای اتوبوس در 350 اتوبوس شهر کرج

کد: 13950729163916113

https://goo.gl/8YpHcQ

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری کرج گفت: برنامه ضبطی آوای اتوبوس که توسط شهرداری کرج تنظیم شده در 350 اتوبوس سطح شهر پخش می‌شود.

پخش برنامه ضبطی آوای اتوبوس در 350 اتوبوس شهر کرج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وحید آقا شریفی در بیست و هفتمین نشست مدیران روابط عمومی شهرداری کلان‌شهرهای کشور که در هتل کوثر ناب مشهد برگزار شد، در ارتباط با فضای مجازی اظهار کرد: امروز خوشبختانه همه کلان‌شهرهای کشور پیگیری‌های مناسبی در حوزه فضای مجازی داشته‌اند.
وی افزود: در شهرداری کرج نیز بیش از 2 سال از ایجاد رادیو اینترنتی با نام آوای کرج می‌گذرد و موفقیت خوبی در این حوزه حاصل شده همچنین 350 اتوبوس در شهر کرج به صورت فایل ضبطی برنامه‌های آوای اتوبوس که توسط شهرداری تنظیم شده را در 7 ساعت از روز پخش می‌کنند.
در ادامه رستگار، معاون روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری رشت نیز تصریح کرد: در شهرداری رشت نیز به موضوع فضای مجازی توجه ویژه شده و خبرها با سرعت در کانال‌های تلگرام و اینستاگرام قرار می‌گیرد و با تأکید ویژه شهردار رشت 90 درصد از کار با کاغذ حذف شده و نامه‌های اداری از طرقی اتوماسیون به انجام می‌رسد.
طارق دهیمی‌زاده، رییس اداره روابط عمومی و امور اجرایی شهرداری اهواز نیز بیان کرد: شهرداری اهواز نیز مانند دیگر کلان‌شهرهای کشور حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی دارد و با استفاده از ادمین‌های حرفه‌ای کار خود را پیش می‌برد.
وی افزود: در حوزه فضای مجازی ما باید با استفاده از افراد مجرب تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم و امروز خوشبختانه بسیار از شهروندان تبدیل بازوهای اطلاع‌رسانی ما در شهر اهواز شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه