اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166316113

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد

احیای راه ابریشم در تعاملات فرهنگی کشورهای اسلامی

کد: 13950802166316113

https://goo.gl/gmr4m4

، مشهد , (اخبار رسمی): رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در راستای رویداد 2017 احیای راه ابریشم نقش مهمی در تعاملات فرهنگی کشورهای جهان اسلام دارد

احیای راه ابریشم در تعاملات فرهنگی کشورهای اسلامی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطللاع رسانی شهرداری مشهد، هادی اعظمی در خصوص برگزاری اجلاس جاده ابریشم اظهار کرد: در راستای شکل‌گیری اهداف اقتصادی و ظرفیت‌های فرهنگی جاده کمربندی ابریشم این اجلاس بین‌المللی با حضور نمایندگان کشورهای پاکستان، ترکیه، ایران، آذربایجان، قرقیزستان و تاجیکستان برگزار شد.
وی با اشاره به منافع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی احیای این جاده برای کشورهای ایران و چین، افزود: نقش اقتصادی راه ابریشم عامل مهمی در جهت تعاملات فرهنگی شهر مشهد همزمان با رویداد 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه است.
رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این اجلاس بیان قابلیت‌های فنی و توانمندی‌های کشور ایران در احیای راه ابریشم بود، یادآور شد: در راستای محور بودن شهرها در احیای راه ابریشم، شورای شهر و شهرداری مشهد آمادگی خود را برای ایجاد دبیرخانه کلانشهرهای در مسیر این راه را به صورت رسمی اعلام کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه