اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803168015441

معاونت شبکه خدمات پس از فروش ایساکو خبر داد

برگزاری آزمون سراسری نمایندگی های ایران خودرو

کد: 13950803168015441

https://goo.gl/bS5yln

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت شبکه خدمات پس از فروش ایساکو اعلام کرد: با برگزاری آزمون سراسری برای پرسنل 800 نمایندگی مجاز ایران خودرو در 20 منطقه کشور غربالگری گسترده ای به منظور شناسایی سطح توانمندی نمایندگی ها صورت خواهد گرفت.

برگزاری آزمون سراسری نمایندگی های ایران خودرو

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  ایران خودرو ، شهریار سلطانی با بیان این مطلب افزود: این آزمون کاملا منطبق با استانداردهای کنکور سراسری خواهد بود و طی آن پرسنل نمایندگی های ایران خودرو در سطوح مختلف از جمله مدیرخدمات پس از فروش، کارشناس پذیرش، کارشناس فنی، مسوول انبار و استادکاران در چهار بخش مکانیک، برقکار، جلوبندی کار و گاز سوزگار متناسب با سطح تحصیلات به پرسشنامه آزمون پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه سنجش میزان مهارت و دانش پرسنل نمایندگی ها با هدف به روزرسانی شبکه و نزدیک شدن به استانداردهای روز دنیا خواهد بود، افزود: مهمترین وی‍ژگی این آزمون سنجش میزان اثربخشی آموزش های سالیانه خواهد بود و در این دوره هشت هزار نفر از پرسنل نمایندگی ها شرکت خواهند داشت.

وی گفت: با توجه به ورود تدریجی خودروسازان بزرگ دنیا به بازار ایران، شبکه خدمات پس از فروش نیز باید از آمادگی لازم برای این رقابت پذیری برخوردار شود.

سلطانی با بیان اینکه برای برگزاری این آزمون شرایط سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است، افزود: براساس نتایج آزمون - که یک ماه دیگر اعلام می شود - نفرات برتر شناسایی شده و افرادی هم که نیاز به آموزش بیشتر دارند در دوره های تکمیلی شرکت کرده و مردودین از شبکه خدمات حذف خواهند شد.

معاونت شبکه خدمات پس از فروش ایساکو تصریح کرد: طی این آزمون نفراتی هم که بالاترین امتیازات را به دست آورند به عنوان بازوهای جدید در شبکه ارتقا خواهند یافت و به عنوان کارشناس خبره در شبکه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نتایج این آزمون بر رتبه بندی و میزان اجرت نمایندگی ها نیز تاثیر خواهد داشت، اضافه کرد: در عین حال اگر پرسنل نمایندگی ها در برخی از تخصص ها امتیازات لازم را به دست نیاورند، اجازه ارائه خدمات در آن بخش ها تا زمان بهبود و اصلاح را نخواهند داشت.

وی در رابطه با مشوق هایی که در نتیجه برگزاری این آزمون اعطا خواهد شد، افزود: بر این اساس ایساکو پرداخت بخشی از حقوق نفرات برتر آزمون را تقبل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور خودروسازان خارجی در ایران یک فرصت است، افزود: ما در بسیاری از فرآیندها و سرفصل های خدمات پس از فروش به استانداردهای روز دنیا نزدیک هستیم ولی فرق ما با آنها در زمینه اجرای فرآیند ها است که با پیاده سازی رویکردهایی از قبیل همین آزمون درصدد بهبود آن هستیم.

عبدالرضا امیدی معاون فنی و مهندسی شرکت ایساکو نیز در این نشست اعلام کرد: شرکت ایساکو در طول سال 380هزار نفر ساعت آموزش برای پرسنل نمایندگی ها را انجام داده و این آزمون با هدف ارزیابی آموزش ها و منطبق با عیب یابی و تعمیر خودروها خواهد بود.

وی گفت: تلاش ما بر این است تا آین آزمون در آینده به صورت یک آزمون جامع و برنامه توسعه دانش محور در زمینه خدمات پس از فروش دنبال شود و طی آن طیف گسترده تری از فعالان بخش خدمات پس از فروش خودرو کشور را در بر گیرد.

وی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور گفت: در حال حاضر از بین 400 شهر ایران در 380 شهر نمایندگی داریم که این امر نشان دهنده نزدیک بودن به استانداردهای روز دنیا است و با توسعه دانش این نمایندگی ها در جهت کامل تر شدن ارائه خدمات گام بر می داریم.

امیدی با بیان اینکه یکنواختی مهارت در سراسر کشور یکی دیگر از اهداف برگزاری این ازمون است، افزود: موضوع ورود و خروج افزاد به شبکه نمایندگی ها یکی از بزرگترین معضلات در زمینه منابع انسانی است که در تلاش هستیم با تدوین راهکارهای آموزشی جدید تاثیر این مشکل را به حداقل برسانیم.

وی گفت: اندازه گیری ضریب نفوذ اطلاعات در شبکه از دیگر مزیت های این آزمون خواهد بود و حتی در صورت مردودی نمایندگی ها آنها از شبکه حدمات ایران خودرو حذف خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان