اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950803168056402

حضور حوزه هنری درمسابقه جشنواره «آلترناتیو» رومانی

کد: 13950803168056402

https://goo.gl/vzCMYf

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان سینمایی حوزه هنری با دو فیلم کوتاه «علمک» و «آنتراکت» در بخش مسابقه جشنواره «آلترناتیو» رومانی حضور دارد.

حضور حوزه هنری درمسابقه جشنواره «آلترناتیو» رومانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، دو فیلم کوتاه «علمک» به کارگردانی حسین دارابی و «آنتراکت» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان از تولیدات باشگاه فیلم سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری برای حضور در بخش مسابقه بیست و چهارمین دوره جشنواره «آلترناتیو» کشور رومانی انتخاب شدند.

جشنواره فیلم «آلترناتیو» که از جشنواره های معتبر اروپایی است در دو بخش فیلم‌های بلند سینمایی و فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی و انیمیشن برگزار می‌شود. 

لیست فیلمهای راه یافته به بخش مسابقه در سایت رسمی جشنواره فیلم «آلترناتیو»  به نشانی alternativeiff.ro/programme/competition  موجود است.

بر این اساس فیلم «آنتراکت» روز جمعه 14 آبان و فیلم «علمک» روز شنبه 15 آبان در این جشنواره به روی پرده می‌روند.

جشنواره فیلم «آلترناتیو» از تاریخ 12 تا 16 آبان ماه در ترانسیلوانیای کشور رومانی برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. این موسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر