اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175296402

شنبه 15 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

رونمایی از مستند «قصه فیل و الاغ» باحضور حسن عباسی

کد: 13950812175296402

https://goo.gl/Rjz7NI

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از مستند «قصه فیل و الاغ» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری شنبه 15 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی حسن عباسی برگزار می‌شود.

رونمایی از مستند «قصه فیل و الاغ» باحضور حسن عباسی
به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مراسم رونمایی از مستند «قصه فیل و الاغ» آخرین محصول مرکز مستند سوره وابسته به سازمان سینمایی حوزه هنری به کارگردانی مهدی نقویان شنبه 15 آبان ماه ساعت 14 در تالار مولوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی حسن عباسی برگزار می‌شود.

این فیلم مستند روایتی است از رقابت دو حزب آمریکایی جمهوری خواه و دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که نماد آنها فیل و الاغ است.

دانشگاه شهید بهشتی در بزرگراه چمران، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری، بلوار دانشجو واقع شده است و حضور عموم علاقه‌مندان در این مراسم آزاد است.

همچنین علاقه‌مندان می توانند پس از رونمایی از سامانه اکران سینما مارکت (ekran.cinemamarket.ir) میزبان این مستند باشند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. این موسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر