اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158646402

نخستین عرضه مجازی دو اثر عاشورایی مرکز موسیقی

کد: 13950724158646402

https://goo.gl/SRB9aR

، تهران , (اخبار رسمی): آلبوم‌های موسیقی «فریاد سوخته» و «قصه کربلا» به صورت مجازی برای نخستین بار در دسترس کاربران قرار گرفت.

نخستین عرضه مجازی دو اثر عاشورایی مرکز موسیقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه فرهنگی آنا  و  پایگاه خبری حوزه هنری، این دو اثر از تولیدات سال‌های گذشته مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی بودند که تاکنون در قالب مجازی امکان نشر نیافته بودند و به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و برای معرفی هرچه بهتر در فضای مجازی منتشر شدند.

آلبوم «فریاد سوخته» شامل 10 قطعه با اشعاری از عمان سامانی، یغما جندقی، علی انسانی، محمدسعید میرزایی و اکبر ناظمی‌ است. این آلبوم با صدای مسعود کهریزی و تنظیم شهرام مظلومی شامل بازسازی نغمه‌های عاشورایی 50 سال اخیر و ترکیبی از آهنگ‌های قدیم و جدید عاشورایی است.

یکی دیگر از تولیدات مرکز موسیقی در زمینه آثار عاشورایی آلبوم «قصه کربلا» است که با صدای قاسم مطهری و آهنگ‌سازی و تنظیم امید سیاره روانه بازار موسیقی شده است. آلبوم شامل 9 قطعه به زبان‌های ترکی فارسی‌ است. این اثر موسیقیایی به شکل ارکسترال تنظیم شده است.

گفتنی‌ است این آلبوم‌‌ها به صورت مجازی در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی عاشورایی قرار گرفته و مخاطبان می‌توانند برای تهیه آن‌ها و سایر تولیدات عاشورایی مرکز موسیقی حوزه هنری به سایت www.musicenter.ir مراجعه کنند.

مرکز موسیقی حوزه هنری تاکنون بالغ بر 20 عنوان اثر عاشورایی عرضه کرده است که از این میان می‌توان به آلبوم‌های «خاتون»، «از نیستان»، «خونین‌دلان» و ... اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. این موسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

موسیقی