اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805169556402

«بیست و یک روز بعد» در کرج کلید خورد

کد: 13950805169556402

https://goo.gl/PhHZck

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» هفته گذشته و در سکوت خبری در محمدشهر کرج کلید خورد.

«بیست و یک روز بعد» در کرج کلید خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، این فیلم که نخستین ساخته سینمایی سیدمحمدرضا خردمندان به تهیه کنندگی باشگاه فیلم سوره حوزه هنری است، ملودرامی اجتماعی از قصه زندگی نوجوانی ست که در راه تحقق آرزوی ناکام پدرش، با چالش بسیاری روبرو می شود.

تاکنون امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، سینا رازانی و حسین شریفی جلوی دوربین علیرضا برازنده رفته اند و به زودی با اتمام تصویربرداری خارجی، لوکیشن های داخلی فیلم با بازی ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و جلال فاطمی آغاز می شود. مهدی قربانی، بازیگر نوجوان سینمای کشور، در این فیلم نقش پسری به نام "مرتضی" را بازی می کند که سودای فیلمسازشدن در سر دارد. ساره بیات نیز با گریمی متفاوت در نقشی تازه در سینمای ایران جلوی دوربین می رود.

فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» طی 60 جلسه در تهران و کرج فیلمبرداری خواهد شد و عوامل فیلم در تلاش اند تا آن را برای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "همیشه همینجوریه! آخرین بار هوا ابر شد. باد گرفت. درختا داشتن از جا کنده می شدن. اونقدر بارون شدید شد که سیل شهرو گرفته بود. پرنده ها دور و بر لونه هاشون جیغ می کشیدن. یکی از بچه ها قسم می خورد خودش دیده خورشید یکی دوبار نورش کم و زیاد شده...!"

همزمان با آغاز فیلمبرداری «بیست و یک روز بعد» صفحات اجتماعی این فیلم در شبکه های اینستاگرام و تلگرام آغاز به کار کرد. مخاطبان می توانند با مراجعه به آدرس https://instagram.com/BistoyekRoozBad وhttps://telegram.me/BistoyekRoozBad از آخرین اخبار، تصاویر و اطلاعات فیلم باخبر شوند.

ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق، مهدی قربانی، جلال فاطمی، رضا استادی، سینا رازانی، حسین شریفی، مسعود چوبین، مهسا هاشمی، راستین عزیزپور، امیرعلی محمودی، ارکین توتونچی، ابوالفضل باشی و پیمان رسولی از جمله بازیگرانی هستند که در نخستین محصول سینمایی باشگاه فیلم سوره نقش آفرینی خواهند کرد.

عوامل فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» عبارتند از کارگردان: سیدمحمدرضا خردمندان، نویسنده: سیدمحمدرضا خردمندان، احسان ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح استوری بورد: محمد لطفعلی، طراح گریم: جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، تدوین: بابک رضاخانی، مدیر تولید: ابراهیم زاهدی فر، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: آرش حسن پور، دستیار اول فیلمبردار: محمد عزت خواه، دستیار اول صحنه: وهاب یحیی زاده، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مدیر تدارکات: رسول سیدحاتمی، عکاس: نوید سجادی حسینی، تصویربردار پشت صحنه: محمد مهدی پور، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی، محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

یکی از نام‌هایی که اکثر قریب به اتفاق ایرانیان با آن آشنایی دارند، نام حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد. این موسسه وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از عمده‌ترین متولیان فرهنگی- هنری کشور است که با محوریت عنصر الهی اسلام و حکومت اسلامی دست‌اندرکار فعالیت‌های گسترده و متنوعی از قبیل: انتشارات چندین عنوان نشریه با زمینه‌های فرهنگی و هنری، آموزش رشته‌های مختلف هنری، تهیه‌کنندگی و ساخت فیلم‌ها سینمایی، تولید فیلم‌نامه با بهره‌گیری از استعدادهای کشور پشتیبانی از گروه‌های هنری در زمینه‌های گوناگون، حمایت از برگزاری نمایش‌های آیینی و تعزیه، اقدام به احیای هنرهای اصیل ایرانی- اسلامی و همچنین انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات دیگر در جهت حفظ امتداد و تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر