اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168255811

جذب دانشجویان جدید الورود در کانون های هلال احمر

کد: 13950804168255811

https://goo.gl/o7gjVa

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با سال تحصیلی جدید، بیش از یک هزار کانون دانشجویی در دانشگاه و موسسات آموزش عالی، با استقبال از دانشجویان جدید الورود، اعضای جدید جذب کردند.

جذب دانشجویان جدید الورود در کانون های هلال احمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، امیر لـله گانی؛ معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تاکید رئیس جمهوری در جذب حداکثری جوانان به عنوان داوطلبان سازمان جوانان، همزمان با آغاز سال تحصیلی طرح استقبال از دانشجویان جدید الورود در بیش از یک هزار دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سراسر کشور برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این طرح را آشنایی دانشجویان با اهداف و فعالیت های جمعیت هلال احمر عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه با اصول و اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر آشنا می شوند تا در صورت تمایل، عضو سازمان جوانان شوند.
معاون دانشجویی و جوانان در ادامه به نقش مهم مجامع کانون های دانشجویی در طرح استقبال از دانشجویان جدید الورود اشاره و تصریح کرد: باتوجه به تشکیل شورای مرکزی مجامع کانون های دانشجویی در سال جاری، این شورا نقش اصلی را در طراحی و اجرای این طرح ایفا کرد.
لـله گانی گفت: شورای مرکزی مجامع کانون های دانشجویی در کلیه استان ها ابعاد طرح استقبال از دانشجویان را بررسی کردند و فعالیت های ابتکاری خود را مصوب و به سایر کانون ها ابلاغ کردند.
وی افزود: براین اساس، نقش موثر و تصمیم ساز شورای مرکزی مجامع کانون های دانشجویی در این طرح، آغازی برای مشارکت بیشتر جوانان در برنامه ریزی و تصمیم سازی فعالیت های سازمان جوانان خواهد بود.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان خاطرنشان کرد: فضاسازی و نصب بنر خوش آمدگویی در دانشگاه ها، سخنرانی مسئولان در خصوص اصول، اهداف و وظایف جمعیت هلال احمر، برپایی ایستگاه سلامت ویژه اساتید، کارمندان و خانواده های دانشجویان، توزیع فرم طرح حیات دوباره و ثبت نام از علاقمندان اهدای عضو، فراخوان عضویت و معرفی راه های ارتباطی با سازمان جوانان از جمله فعالیت های اجرا شده در طرح استقبال از دانشجویان جدید الورود بوده است.
همچنین توزیع بسته های فرهنگی، برگزاری کارگاه های آموزشی امداد و کمک های اولیه، فراخوان عضویت در خوابگاه ها، برپایی ایستگاه سلامت در محوطه خوابگاه ها و ارائه خدمات به دانشجویان، برپایی ایستگاه سلامت و انجام تست قندخون، فشارخون و … از دیگر اقدامات اجرایی عنوان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان