اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168516113

علی میرزا زیشان، جوان مسلمان کشور هند:

مشهد برای همیشه پایتخت فرهنگی جهان اسلام است

کد: 13950804168516113

https://goo.gl/2rglEV

، مشهد , (اخبار رسمی): چهارمین اجلاس بین‌المللی جوانان کشورهای اسلامی یک افتخار بزرگ برای شهر مشهد است و می‌تواند توجه همه جهان اسلام را به خود بیشتر از گذشته جلب کند.

مشهد برای همیشه پایتخت فرهنگی جهان اسلام است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی میرزا زیشان در حاشیه چهارمین اجلاس بین‌المللی جوانان کشورهای اسلامی که به میزبانی شهرداری مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: من تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در کشور هند گذراندم اما اخیراً برای آشنایی با علوم اسلامی در قم نیز در حال تحصیل هستم.
وی در ارتباط با شهر مشهد نیز بیان کرد: مشهد شهر بسیار بزرگی است که مردم آن برخورد بسیار خوبی با ما خارجی‌ها دارند و من در این مدت کوتاه ارتباط بسیار خوبی با شهروندان پیدا کرده‌ام که برای من جالب بود.
زیشان در ارتباط با مشهد 2017 نیز تصریح کرد: این یک افتخار بزرگ برای شهر مشهد است و می‌تواند توجه همه جهان اسلام را به خود بیشتر از گذشته جلب کند.
این جوان نخبه هندی بیان کرد: مشهد به شایستگی به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده و به نظر من این عنوان فقط مختص سال 2017 نیست بلکه مشهد برای همیشه پایتخت فرهنگی جهان اسلام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه