اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168536113

جوان مسلمان کشور فیلیپین:

ذره‌ای محدودیت و نا امنی در ایران ندیدم

کد: 13950804168536113

https://goo.gl/wA3oZt

، مشهد , (اخبار رسمی): متأسفانه رسانه‌های غربی به گونه‌ای در ارتباط با ایران صحبت می‌کنند که من برای این سفر کمی استرس داشتم اما امروز کاملاً نظر من تغییر کرده و آرزو دارم بازهم به کشور ایران و شهر مشهد سفر کنم.

ذره‌ای محدودیت و نا امنی در ایران ندیدم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، لام داسان در حاشیه چهارمین اجلاس بین‌المللی جوانان کشورهای اسلامی که به میزبانی شهرداری مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: من برای اولین بار به ایران و شهر مشهد سفر کردم و از گذشته هیجان بسیار زیادی برای این سفر داشتم.

وی افزود: من در هر مکانی از دنیا که حضور یابم، ایران را برای سفر معرفی می‌کنم زیرا بسیاری از مردم جهان مانند من، ایران را فقط از رسانه‌ها می‌شناسند در حالی که ایران کشوری بزرگ و پیشرفته است.
جوان مسلمان کشور فیلیپین تصریح کرد: متأسفانه رسانه‌های غربی به گونه‌ای در ارتباط با ایران صحبت می‌کنند که من برای این سفر کمی استرس داشتم اما امروز کاملاً نظر من تغییر کرده و آرزو دارم بازهم به کشور ایران و شهر مشهد سفر کنم.
لام داسا بیان کرد: در رسانه‌ها من شنیده بودم خارجی‌ها هیچ امنیتی در ایران نداشته و افرادی بسیار محدود هستند اما من ذره‌ای محدودیت و یا نا امنی را در این کشور ندیدم و حتی در کشور ایران به آرامش خاصی رسیدم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه