اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808170865811

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر :

بیماران دیالیزی امسال به پیاده روی اربعین نروند

کد: 13950808170865811

https://goo.gl/2MEcMo

، تهران , (اخبار رسمی): مسئولان بهداشت عراق به دلیل کمبود امکانات درخواست کرده اند تا بیماران دیالیزی امسال در پیاده روی اربعین شرکت نکنند.

بیماران دیالیزی امسال به پیاده روی اربعین نروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام این خبر گفت:مسئولان وزارت بهداشت عراق اعلام کردند با توجه به اینکه از تمامی کشورها در مراسم راهپیمایی اربعین حاضر می شوند و ازدحام جمعیت زیاد است، بیمارستانهای دو شهر نجف و کربلا امکان دیالیز بیماران را ندارند. به همین دلیل درخواست کردند که امسال بیمارانی که دچار نارسایی کلیوی بوده ونیاز به دیالیز دارند درمراسم  شرکت نکرده و از راه دور زیارت انجام دهند.

او همچنین با اشاره به فراهم آوردن داروهای مورد نیاز برای تیم های درمانی درایام اربعین ادامه داد: کار بسته بندی داروها و تجهیزات درمانی انجام شده است و در دو روز آینده از طریق مرز زمینی به عراق ارسال و درمیان چادرهای درمانی توزیع می شود.

وی افزود: ویزای تیم پزشکی در حال صادر شدن است و دو هزار نفر در چادرهای درمانی مرکز پزشکی حج  وزیارت هلال احمر به زائران خدمات درمانی ارائه می کنند.مرعشی به بیماران قلبی، دیابتی و تنفسی توصیه کرد در ایام حضور در پیاده روی اربعین چند برابر زمان عادی داروهای خود را به همراه داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]