اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171566123

در مدرسه ملی سینمای ایران انجام می‌شود

رونمایی از فیلم واقعیت مجازی «مرا رها نکن»

کد: 13950808171566123

https://goo.gl/EGHlOR

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم داستانی کوتاه «مرا رها نکن» به کارگردانی سهیلا گلستانی که به صورت واقعیت مجازی (VR) و با تکنیک 360 درجه ساخته شده روز دوشنبه 10 خرداد در مدرسه ملی سینمای ایران رونمایی می‌شود.

رونمایی از فیلم واقعیت مجازی «مرا رها نکن»

به گزارش اخبار رسمی این فیلم کوتاه که با عینک‌های مخصوص و به صورت تک‌نفره قابل تماشاست، همچنین در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 آبان در محل مدرسه ملی برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد. «مرا رها نکن» به تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی، روایتی از تلخ‌کامی‌های مهاجران جنگ است که در شمال کشور فیلمبرداری شده است. عباس حبیبی و سونیا سنجری دو بازیگر اصلی این فیلم کوتاه هستند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «مرا رها نکن» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سهیلا گلستانی، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین و جلوه های ویژه: حمید گلستانی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو ،طراح گریم: یاسمن محب اهری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی مردانه، دستیار دوم کارگردان: حسام خلیل نژاد، مدیر تولید: رسول حسینی، عکاس: حمید گلستانی، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی و تهیه کننده: بابک قهرمانی.

فیلم سینمایی«دو» از جمله آثار گلستانی است که تاکنون موفق به کسب جوایزی مانند دوربین طلایی ناشیک هند، جایزه ویژه هیات داوران «سیلک رود» و جایزه بهترین فیلمبرداری از جشنواره «تالین» شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه ملی سینما

طرح تأسیس مدرسه ملی سینمای ایران در آبان‏‌ماه سال 1392 و در دولت یازدهم مطرح گشت. طراحی و اجرای این مهم از سوی ریاست سازمان سینمایی به مدیر کل دفتر مطالعات، توسعه‌ی دانش و مهارت‌های سینمایی سپرده شد که مأمور انجام مطالعات و رایزنی‏‌های لازم جهت ایجاد این نهاد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر