اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173306123

در مدرسه ملی سینمای ایران برگزار می‌شود

نشست پژوهشی «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی»

کد: 13950810173306123

https://goo.gl/IWl5mV

، تهران , (اخبار رسمی): نشست پژوهشی «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی» در مدرسه ملی سینمای ایران برگزار می‌شود.

نشست پژوهشی «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدرسه ملی سینما، شانزدهمین نشست از سلسله نشست‌های پژوهشی مدرسه ملی سینمای ایران با عنوان «آموزشگاه‌های آزاد سینمایی: عملکرد و جایگاه»، با رویکرد آسیب‌شناسی آموزش‌های سینمایی در کشور این بار به موضوع جایگاه آموزشگاه‌های آزاد در نظام آمورشی سینما و نقش آن‌ها در پرورش سینماگران آینده ایران می‌پردازد.

در ابتدای این جلسه حامد چینی‌فروش گزارشی از پژوهش خود را ارائه می‌کند و در ادامه دکتر حمیدرضا افشار (مدرس دانشگاه) و محمدمهدی تدین موغاری (نایب رییس انجمن مدیران آموزشگاه‌های سینمایی و مدیرآموزشگاه آزاد سینمایی دارالفنون) در مورد موضوع نشست به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست که اجرای آن را امیر شهاب رضویان (فیلم‌ساز و پژوهشگر) بر عهده دارد، روز سه‌شنبه 11 آبان 1395 از ساعت 17 الی 19 در محل مدرسه ملی سینمای ایران واقع در سه‌راه اقدسیه، خیابان موحد دانش، کوچه نیلوفر، پلاک 3 برگزار می‌گردد و ورود به آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه ملی سینما

طرح تأسیس مدرسه ملی سینمای ایران در آبان‏‌ماه سال 1392 و در دولت یازدهم مطرح گشت. طراحی و اجرای این مهم از سوی ریاست سازمان سینمایی به مدیر کل دفتر مطالعات، توسعه‌ی دانش و مهارت‌های سینمایی سپرده شد که مأمور انجام مطالعات و رایزنی‏‌های لازم جهت ایجاد این نهاد گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر