اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171785811

نیمه دوم آذر ماه برگزار می شود

ششمین دوره اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان

کد: 13950808171785811

https://goo.gl/ctvBwY

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم ششمین دوره اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، نیمه دوم آذرماه برگزار می شود.

ششمین دوره اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازر وابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، امدادرسانی داوطلبانه به انسان های نیازمند (امداد و نجات در رخدادهای طبیعی مانند سیل و زلزله، فعالیت های بشردوستانه، اهدای عضو، اهدای خون، توانبخشی) و انجام فعالیت های داوطلبانه در جهت پیشگیری و مهارحوادث و سوانح و آسیب های اجتماعی از جمله محورهای داوری در این برنامه است.
همچنین فعالیت های داوطلبانه و موثر در موسسات و نهادهای خیریه (اکرام ایتام، بهداشت و درمان، کودکان کار و خیابان، کودکان بدسرپرست، شیرخوارگاه، زنان و دختران در معرض آسیب یا آسیب دیده، معتادان بهبود یافته و خانواده های آنان، زنان سرپرست خانوار، معلولین و سالمندان، حضور در جبهه های دفاع مقدس و دفاع از کشور، انقلاب و حرم، شرکت داوطلبانه در آبادانی کشور و سازندگی مناطق نیازمند و نابرخوردار کشور و انجام فعالیت های داوطلبانه و موثر در نجات طبیعت و حفاظت از محیط زیست، سایر محورهای داوری است.
علاقه مندان تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند و مدارک خود را به دبیرخانه این همایش به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان 16 آذر، نبش خیابان ادوارد براون، سازمان جهاد دانشگاهی تهران، طبقه سوم، معاونت فرهنگی ارسال کنند.
همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.tandisefadakari.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های  66490330 و 66490329 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]