اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171795811

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

4 هزار خانه داوطلب ،همیار هلال احمر است

کد: 13950808171795811

https://goo.gl/oYLLno

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از700 هزار عضو داوطلب جمعیت هلال احمر در چهار هزار خانه داوطلب جمعیت هلال احمر با انجام پروژه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، خدماتی و معیشتی فعالیت می کنند.

4 هزار خانه داوطلب ،همیار هلال احمر است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، فرحناز رافع ،رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مهم ترین برنامه هلال احمر، پیشگیری در حوزه آسیب های اجتماعی، آموزش همگانی و آمادگی مردم در حوزه حوادث غیر مترقبه است، گفت: تلاش می کنیم با مشارکت مردم حس نوعدوستی را در جامعه نهادینه کنیم و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را تعمیق بخشیم.
رافع ادامه داد: سعی می کنیم بیشترین فعالیت را در آسیب پذیرترین مناطق داشته باشیم که سکونت گاه های غیر رسمی جزو مهمترین محل هایی است که طرح های مختلفی برای توانمند سازی آن ارائه داده ایم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همچنین یادآور شد: تفاهمنامه ای بین فدراسیون صلیب سرخ، جمعیت های ملی، سازمان محیط زیست ایران و هلال احمر ایران منعقد شده است مبنی براینکه با مشارکت افراد در قالب تشکل های مردمی و با همت مردم حافظ محیط زیست باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان