اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172116113

820 میلیارد ریالی در هزینه‌های شهر مشهد صرفه جویی شد

نصب 1100دستگاه دکل مخابراتی توسط شهرداری

کد: 13950809172116113

https://goo.gl/cFBnx7

، مشهد , (اخبار رسمی): از ویژگی‌های خاص این دکل‌ها می‌توان به فناوری ساخت جدیدتر، آنتن‌دهی مناسب‌تر و ظاهری شکیل و متناسب با سیما و منظر شهری اشاره کرد.

نصب 1100دستگاه دکل مخابراتی توسط شهرداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود عبدالله‌زاده در این باره بیان کرد: سازمان فاوا جهت سازماندهی 1100 دستگاه دکل مخابراتی موجود در سطح شهر، پیشنهاد خود را مبنی بر جمع‌آوری دکل‌های مذکور و نصب تنها 314 دکل با قابلیتی چند برابر و با استفاده از توان و سرمایه‌های بخش خصوصی، به معاونت اقتصادی شهرداری ارائه نمود.

وی افزود: پس از دریافت پیشنهاد سازمان فاوا، معاونت اقتصادی بلافاصله اقدام به آنالیز اقتصادی و تحلیل مباحث مالی طرح کرد که حاصل آن توافق با سرمایه‌گذار بخش خصوصی جهت احداث و بهره‌برداری پروژه به شورای اسلامی شهر جهت تصویب به صحن علنی، ارسال شد.
سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد تصریح کرد: پروژه ساماندهی دکل‌های مخابراتی در صورت تصویب توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی و تحت نظارت شهرداری مشهد به صورت BOLT ساخت، بهره‌برداری، اجاره به شهرداری، انتقال به شهرداری در مدت زمانی 4 ساله احداث خواهد گردید.
عبدالله‌زاده همچنین خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های خاص این دکل‌ها می‌توان به فناوری ساخت جدیدتر، آنتن‌دهی مناسب‌تر و ظاهری شکیل و متناسب با سیما و منظر شهری اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه