اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172126113

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشهد خبر داد

عرضه مستقیم بیش از 670 تن محصولات با برند شهرما

کد: 13950809172126113

https://goo.gl/MkO3xa

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: بیش از 670 تن محصولات پیاز، سیب‌زمینی و سیب با برند شهرما در فروشگاه‌های شهرداری عرضه می‌شود.

عرضه مستقیم بیش از 670 تن محصولات با برند شهرما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص بیان کرد: در راستای اجرای طرح عرضه مستقیم محصولات از تولید به مصرف، حمایت از تولید کننده و مصرف کننده داخلی و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حال حاضر 70 تن سیب دماوند از باغداران استان تهران، 300 تن پیاز از کشاورزان خراسان شمالی و 300 تن سیب زمینی از کشاورزان خراسان رضوی توسط سازمان خریداری شده که به تدریج وارد فروشگاه‌های شهرما می‌شود.

وی افزود: محصولات پیاز و سیب زمینی با برند شهرما از 10 آبان ماه در بسته‌بندی‌های سه و پنج کیلویی عرضه می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضا و به منظور تنظیم بازار میوه در شب یلدا، دیگر محصولات باغی از جمله پرتقال تامسون شمال، انار و کیوی در برنامه خرید از تولیدکنندگان و عرضه مستقیم محصولات از تولید به مصرف در فروشگاه های شهرما قرار دارند.
محبی با اشاره به اینکه در دو ماه پایانی سال گذشته 60 تن برنج ایرانی در فروشگاه‌های شهرما عرضه شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری نیز تاکنون 100 تن برنج ممتاز همراه با سرلاشه و درجه یک ایرانی تهیه و در کیسه‌های پنج و ده کیلویی با برند شهرما در فروشگاه‌های شهرداری عرضه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه