اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173595591

قایم مقام گلدیران خبر داد

راه اندازی خط جدید تولید یخچال ال جی در سیرجان

کد: 13950810173595591

https://goo.gl/aVIydx

، تهران , (اخبار رسمی): چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی با حضور در غرفه گلدیران - محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال جی ضمن بازدید از محصولات تولید شده ال جی در داخل کشور ،این برند را برندی موفق در تولید محصول عنوان کردند .

راه اندازی خط جدید تولید یخچال ال جی در سیرجان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایران ،چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از  پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی با حضور در غرفه گلدیران - محصولات لوازم خانگی و صوتی و تصویری  ال جی ضمن بازدید از محصولات تولید شده ال جی در داخل کشور ،این برند را برندی موفق در تولید محصول عنوان کردند .
در این دیدار حسین تنهایی قایم مقام گلدیران در خصوص  استقبال شهروندان از پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی گفت :‌به طور قطع برگزاری چنین نمایشگاههای در کشور بیانگر رشد صنعت لوازم خانگی است ،چرا که امروز شاهد حضور گسترده شهروندان در این نمایشگاه هستیم نمایشگاهی که طبق آمار فروش خوبی هم داشته است . 
وی در ادامه با اشاره به راه انداز ی خط جدید تولید یخچال فریز در سیرجان گفت : در حال حاضر تمامی ماشین آلات برای تولید  انواع یخچال  فریزر و ساید در کشور خریداری شده است و طبق پیش بینی های صورت گرفته ظرف 5 تا 6 ماه آینده شاهد راه اندازی خط تولید جدید یخچال در ایران هستیم ،این در حالی است که خط جدید تولید ماشین لباسشویی نیز چندی پیش افتتاح شد و به طور تقریبی 50 درصد ماشین لباسشویی ها در ایران تولید می شود .  
تنهایی خاطر نشان کرد : حضور متخصصان کره ای در کنار متخصصان ایرانی و انتقال دانش کره ای ها به ایرانی ها نه تنها تخصص ایرانی ها را بالا می برد بلکه نقطه قوتی است برای ایرانی ها  تا با فراگرفتن این دانش آن را بومی کنند .در مجموع و در گروههای 10 تا 12 نفره  80 متخصص کره ای برای آموزش به ایران آمده اند ،تا آموزش های لازم را در اختیار متخصصان ما قراردهند و خط تولید یخچال در ایران راه اندازی شود و همانند تلویزیون که 12 سال است در ایران تولید می شود یخچال نیز در ایران تولید شود .
وی در خاتمه گفت :‌با راه اندازی خط تولید یخچالدر سیرجان اشتغالزایی افزایش پیدا می کند به طوریکه در حال حاضر ال جی سه هزارو 500 پرسنل دارد و پیش بینی ما این است که را راه اندازی خط جدید برای یک هزارو 100 نفر نیز اشتغالزایی صورت بگیرد . 
 صداقت عامل وفاداری مشتریان گلدیران  و ال جی 
همچنین حسین حیدری  مدیرعامل شرکت گلدیران سپهر در حاشیه این نمایشگاه گفت :گلدیرن  تا کنون به وعده هایی که داده است عمل نموده  و به نظر می رسد همین صداقت است که مشتریان گلدیران و ال جی را وفادار نگه داشته است ،مشتریانی که به اذعان خود از خدمات پس از فروش گلدیران  رضایت دارند . 
وی گفت :‌طبق گزارش های ارسالی از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه غرفه گلدیران - ال جی با ارائه محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی از جمله شلوغ ترین و پربازدید ترین غرفه ها بوده است که این بیانگر ادعایی است که ما می کنیم چرا که مشتریان ال جی که ضمانت مجموعه گلدیران را پشت سر خود دارد ،به محصولات و این برند وفادار هستند .
وی در ادامه به افزایش قیمت که ظرف چند هفته اخیر از سوی برخی اعلام شده است اشاره کرد و گفت :‌ما در محصولات ال جی هیچگونه افزایش قیمتی نداشته ایم به طوریکه تامین کالا روز به روز بهتر انجام می شود و کمبود محصول نداریم . مشتریان هر کالایی را که بخواهند می توانند از نمایندگی ها خریداری کنند .
افزایش سهم اشتغالزایی با راه اندازی خط تولید یخچال 
شهباز حسن‌پور بیگلری  نماینده سیرجان و رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه گلدیران - ال جی در پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی اظهار داشت : مجموعه  ال جی تا کنون در کشور موفق بوده است و  یکی از شرکت‌های بی حاشیه در کشور و در شهرستان  سیرجان است .
وی با اشاره به اینکه کارخانه گلدیران  در سیرجان تا کنون برای هزاران نفر  اشتغالزایی کرده است ،گفت : با توجه به سیاست اشتغالزایی گلدیران  برای جوانان این مرزو بوم و متقاعد شدن کره ای ها برای آموزش به نیروی انسانی وطنی ،به خوبی می توان بر این مساله اذعان داشت که  گلدیران و ال جی  برای نیروی انسانی وطنی نه تنعا ارزش قایل است بلکه در آینده ای نه چندان دورمتخصصان ایرانی می توانند  در بازار آسیا و خاورمیانه وارد شوند .  
نماینده سیرجان تصریح کرد : انتقال دانش فنی و آموزش نیروهای متخصص از جمله فعالیت های خوب گلدیران و ال جی  بوده است به طوریکه ظرف چندماه آینده قرار است خط تولید یخچال در کارخانه گلدیران  صورت بگیرد که پیش بینی می شود با راه اندازی این خط تولید بیش از سه هزار اشتغالزایی صورت بگیرد و با تکمیل این پروژه شاهد افزایش سهم اشتغالزایی در این کارخانه باشیم .  و به نظر می رسد باید به گلدیران و ال جی به عنوان شرکتهای  خصوصی نمره قابل قبولی داد چرا که تاکنون خوب عمل کرده اند .
تحقق شعار ایرانی کالای ایرانی بخر 
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل نیز  با حضور در غرفه لوازم خانگی گلدیران - ال جی در پنجمین نمایشگاه لوازم خانگی،گفت : برگزاری چنین نمایشگاههای باعث می شود تا تمامی کالاهای تولید داخل در یک جا متمرکز شوند و در این صورت است که به عظمت تولید داخل و خود اتکایی و اعتماد به نفس در بخش صنعت پی می بریم .
وی با اشاره به اینکه حمایت های لازم که باید در این بخش از صنعت صورت بگیرد آنگونه که باید و شاید صورت نمی گیرد ،گفت: صنعت لوازم خانگی در حال حاضر همانند یک جزیره پراکنده عمل می کند و این گونه عمل کردن خوب نیست .باید دولت ،مجلس و تمام دستگاههایی که متصدی امر هستند به این صنعت کمک کنند تا شعار ایرانی کالای ایرانی بخر را محقق کنیم .تقویت اینگونه نمایشگاهها و متمرکز کردن محصولات به طور قطع می تواند به این صنعت حتی گذرا کمک کند .
وی گفت : ما اگر شعار اقتصاد مقاومتی را میدهیم و یا شعار خود اتکایی باید در عمل هم اتفاق بیفتد نه اینکه فقط آن را بیان کنیم و از کنار آن بگذریم .تا کنون این صنعت به لطف حمایت هایی که صورت گرفته خوب جلو رفته است و امیدواریم در آینده با اتحاد دولت و مجلس و نهادهای مرتبط این صنعت پیشرفت کند تا دیگر ایرانی ها مصرف کننده محصولات خارجی نباشند و از آنها دنباله روی نکنند .   
وی با اشاره به اینکه مجلس قوانین لازم در خصوص حمایت از تولید داخل ، رفع موانع تولید، پول شویی، ارتقای سلامت اداری در بخش تولید و .. را جهت حمایت از تولید داخل تصویب و وضع کرده است ،گفت :‌  آنچه  که باید این قوانین رو در منصه ظهور برساند پشتیبانی مالی است به طوری که  بانک‌ها و دولت باید از تولید کنندگان واقعی با دادن تسهیلات کم بهره حمایت کنند .وقتی تولید کننده اقدام به تولید محصول می کند ولی بلافاصله سرمایه آن بر نمی گردد ،پروسه بازگشت سرمایه 6 تا یکسال طول می کشد و در این بین تولید کننده پولی برای پرداخت دستمزد کارگر  و دیگر هزینه ها ندارد نتیجه اش ورشکستگی می شود .
وی افزود : بانک ها باید به تولید کنندگان تنخواهگردان بدهند که متاسفانه این تنخواه گردان پرداخت نمی شود .  کارگران مقابل فرمانداریها یا استانداری ها یا مجلس تحصن می کنند و خواستار دریافت حقوق های معوقه خود هستند ، حال اگر بانک ها به موقع تسهیلات پرداخت کنند بدنه تولید فلج نمی شود  واحدی که با صد میلیارد تومن سرمایه گذاری در حال اداره شدن است هم اکنون معطل  500 ملیون تومن یا یک میلیارد تومن  است تا  حقوق پرسنل خود را بدهد ، در شرایط فعلی ما هیچ مشکلی نداریم جز مشکل نقدینگی. باید دولت و مجلس به میدان بیایند  و گامهایی را که از قبل برداشته اند را مستحکم تر و رو به جلو بردارند ،تسهیلات به موقع پرداخت شود ،تا چرخ تولید بچرخد و فلج نشود .
لوازم خانگی گران نشده
محمد طحان پور، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی اظهار داشت: تمام نگاه نمایشگاه ما هر ساله به تولید داخلی است که با افزایش مبارزه با قاچاق کالا تولیدات داخلی نیز افزایش یافت. وی افزود: در این نمایشگاه ثابت شد که لوازم خانگی گران نشده‌اند و علاوه بر عدم افزایش قیمت تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه به مشتریان خود تخفیف نیز می‌دهند.
طحان پور گفت: شایعاتی را مطرح کرده اند مبنی بر اینکه تمامی غرفه‌ها از آن برندهای خارجی هستند در حالیکه اینگونه نیست و برای مثال یک برند خارجی 9 کارخانه داخلی را با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده احیا کرده است.    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی گفت: شروع مبارزه با قاچاق کالا سبب شد تا بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده داخلی، تولیدات خود را افزایش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]