اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811173965811

معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ:

با مشارکت ایران برای دنیایی بهتر گام برمی‌داریم

کد: 13950811173965811

https://goo.gl/mDN73K

، تهران , (اخبار رسمی): تجربه و موفقیت هلال‌احمر ایران برای همه اعضاء فدارسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر الهام بخش است.

با مشارکت ایران برای دنیایی بهتر گام برمی‌داریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال‌احمر،جمیله محمود،معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر  پس از سفر به ایران و بازدید از توانمندی‌های هلال‌احمر کشورمان در پیامی به امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر از مهمان‌نوازی این نهاد تقدیر کرد.وی با تاکید براین موضوع در پیامش آورده است: در این بازدید مذاکرات بسیار مفیدی در زمینه موضوعات اساسی از قبیل تقویت همکاری با هلال احمر ایران در اقدامات کلیدی از جمله آموزش بشردوستانه، ترویج فرهنگ پرهیز از خشونت و گسترش صلح، مکانیزم سرمایه گذاری جمعیت ملی، جوانان و خدمات داوطلبانه انجام شد.

جمیله محمود با اشاره به اینکه پس از بازگشت به ژنو با انگیزه و به شکل فعال در حال پیگیری مجموعه نتایج حاصل از این بازدید هستیم،پیامش تاکید کرده است که بر این اساس با همکاری تیم خود و دفتر منطقه‌ای منا در حال تهیه پیشنهاد جامعی پیرامون موضوعات همکاری دوجانبه هستیم تا با مشارکت هلال احمر ایران در ماه‌های آینده و قبل از ملاقات مجدد، آماده شود.
وی همچنین از ضیائی درخواست کرده است تا به منظور ایفای هر چه بهتر نقش رهبری در سطح نهضت، به قید فوریت کارشناس هلال‌احمر ایران را برای حمایت از برنامه‌های مشارکتی و تهیه طرح جامع همکاری، به فدراسیون معرفی کند.
معاون دبیرکل فدراسیون بین‌المللی  همچنین در بخش مشارکت و همکاری‌ها از ارائه خدمات به آسیب پذیرترین گروه‌های جامعه قدردانی و ابراز امیدواری کرده است  تا با همکاری مستمر دوجانبه، در راه ایجاد دنیایی بهتر گام برداشته شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان