اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174176500

با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود

دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت

کد: 13950811174176500

https://goo.gl/R3p5OV

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره ملی دریا، از 17 الی 19 آبان ماه 1395 در باغ موزه دفاع مقدس تهران میزبان حضورعلاقه مندان به عرصه دریا خواهد بود.

" دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت"

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن مهندسی دریایی ایران، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران اقدام به برگزاری دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت می نماید.

در این جشنواره موضوعاتی از قبیل: معرفی طرح‎های برتر فناورانه دریایی(ایده بازار) مسابقات دانشجویی و مسابقات دانش‎آموزی دریا ارایه خواهد شد.

همچنین نمایشگاهی تحت عنوان «آثار و دستاوردهای فناورانه دریایی کشور» همزمان با دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار خواهد شد که شرکتهای دانش بنیان دریایی و فعالان حوزه دریا می توانند در فضایی که به رایگان در اختیارشان قرار داده می شود، تحقیقات، اختراعات و فعالیتهای سازمانی خود را به نمایش عموم بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی دریایی ایران

تأسیس انجمن مهندسی دریایی ایران پاسخی به نیازهای گسترده صنعت دریایی کشور در سالهای اخیر بوده است. اعضاء مؤسس انجمن پس از برگزاری جلسات مقدماتی موفق شدند در تاریخ 19/5/77 مجوز تأسیس انجمن را از وزارت علوم, تحقیقات و فن‌آوری دریافت و پس از تـاریخ فوق شروع به عضوگیری نمایند. اهداف، شرایط عضویت، وظایف و فعالیت‌های انجمن که در قالب اساسنامه آن با تغییراتی در الگوی استاندارد انجمن‌های علمی ایران تعریف گردیده در اولین مجمع عمومی انجمن در تاریخ 18/9/77 به تصویب اعضاء آن رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]