اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812174896500

با انتشار نسخه دوم، انعکاس توانمندی های داخلی بهبود می‌یابد

انتشار اطلس تجهیزات دریایی وکشتی سازی‌های ایران

کد: 13950812174896500

https://goo.gl/pyc854

، تهران , (اخبار رسمی): اطلس تجهیزات دریایی ایران و نسخه دوم اطلس کشتی سازی های ایران در هجدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در اختیار عموم قرار گرفت

انتشار اطلس تجهیزات دریایی و کشتی سازی های ایران

این کتاب با هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت کشتی سازی و افزایش قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی استراژیک و حمایت از صنعت کشتی سازی و در نهایت جلوگیری از واردات شناور از خارج، به چاپ رسیده است

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی انجمن مهندسی دریایی ایران، وجود اطلاعات یکپارچه و منسجم در حوزه صنایع دریایی کمک بزرگی به شناخت و تصمیم گیری در این صنعت استراتژیک خواهد کرد.

بر این اساس کتاب "اطلس تجهیزات دریایی ایران" و "اطلس کشتی سازی های کشور توسط انجمن مهندسی دریایی ایران به چاپ رسید.

کتاب "اطلس کشتی سازی های کشوربا هدف انعکاس توانمندی داخلی در صنعت کشتی سازی و افزایش قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک و همچنین به منظور تولید شناور در داخل کشور و حمایت از صنعت کشتی سازی و در نهایت جلوگیری از واردات شناور از خارج،  به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش، این کتاب اطلاعاتی همچون تجهیزات به آب اندازی و از آب گیری، تجهیزات اصلی یاردها، اسکله‌ها، پارکینگ‌ها و کارگاه‌ها، ظرفیت سالیانه ساخت و تعمیر شناور همچنین شناورهای ساخته شده به تفکیک یارد سازنده را در اختیار علاقه‌مندان و فعالان  این حوزه قرار می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن مهندسی دریایی ایران

تأسیس انجمن مهندسی دریایی ایران پاسخی به نیازهای گسترده صنعت دریایی کشور در سالهای اخیر بوده است. اعضاء مؤسس انجمن پس از برگزاری جلسات مقدماتی موفق شدند در تاریخ 19/5/77 مجوز تأسیس انجمن را از وزارت علوم, تحقیقات و فن‌آوری دریافت و پس از تـاریخ فوق شروع به عضوگیری نمایند. اهداف، شرایط عضویت، وظایف و فعالیت‌های انجمن که در قالب اساسنامه آن با تغییراتی در الگوی استاندارد انجمن‌های علمی ایران تعریف گردیده در اولین مجمع عمومی انجمن در تاریخ 18/9/77 به تصویب اعضاء آن رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب