اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175176504

به سازمان اتوبوسرانی ورامین واگذار شد

نظارت بر ناوگان حمل ونقل خصوصی و تعاونی

کد: 13950812175176504

https://goo.gl/404OXn

، ورامین , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ورامین گفت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان تمام اتوبوس ها و مینی بوس های بخش خصوصی و تعاونی تحت نظارت این سازمان قرار می گیرند.

نظارت بر ناوگان حمل ونقل خصوصی و تعاونی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، حسن خوانساریان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان تمام اتوبوس ها و مینی بوس های بخش خصوصی و تعاونی تحت نظارت این سازمان قرار می گیرند.

وی گفت: به منظور مدیریت متمرکز و سرویس دهی بهتر به شهروندان نظارت بر تمام اتوبوس ها و مینی بوس های شهرستان بر عهده سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین تاکید کرد: کلیه وسایل نقلیه عمومی با عنایت به مصوبه شورای ترافیک موظف به رعایت این مهم شده و چنانچه اتوبوس یا مینی بوسی نسبت به تعهد خدمت برابر ضوابط این سازمان اقدام نکند از عبور و مرور و سرویس دهی در خطوط محروم و ماشین مربوطه به پارکینگ هدایت می شود.

گفتنی است، بیش از یک هزار 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس بخش تعاونی و خصوصی در شهرستان ورامین فعال هستند که بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان ورامین باید تا تاریخ سی ام آذر ماه امسال تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه قرار بگیرند.

بر پایه این گزارش، سیستم کارت بلیط نیز پس از 37 سال توسط مدیر عامل فعلی در حال پیگیری است و امید می رود تا پایان امسال روی تمام اتوبوس ها و مینی بوس ها نصب شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ورامین

شهر ورامین ازسال 1331جزءنقاط شهری محسوب شده است وشهرداری ورامین در همین سال تاسیس شده است.به عبارتی دیگر نظام مدیریت شهری به شکل نوین آن از سال1331درشهر ورامین شکل گرفته در واقع شهرداری ورامین سیرتکاملی خود را از این سال شروع کرده است. شهرداری ورامین در حال حاضر دارای 5معاونت فرهنگی واجتماعی،خدمات شهری،معاون شهرسازی ومعماری،معاون فنی وعمرانی،معاونت اداری ومالی است.ودر 4ناحیه شهری به ارائه خدمات می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه