اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950829185946504

انتقال اتو بوس ها به مرزهای مهران، چذابه و شلمچه

کد: 13950829185946504

https://goo.gl/kxvyXl

، ورامین , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر ورامین و حومه گفت:تعداد ده دستگاه اتوبوس شهری برای انتقال زائرین حسینی به مرزهای مهران ، چذابه و شلمچه اعزام شدند.

انتقال اتو بوس ها به مرزهای مهران ، چذابه و شلمچه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ، حسن خوانساریان اظهار داشت:با درخواست اتحادیه اتوبوسرانی های کشور تعداد ده دستگاه اتوبوس برای انتقال زائرین پیاده اربعین حسینی به سوی مرزها اعزام کردیم.

خوانساریان با اشاره به دستور شهردار ورامین برای اعزام اتوبوس به مرزهای ایران و عراق برای جابجائی زائرین حسینی تاکید کرد:اتوبوسرانی ورامین همانند سال های گذشته با اعزام اتوبوس به مرزهای کشور نهایت همکاری را با ستاد اربعین حسینی داشته است.

گفتنی است قرار است اتوبوس های اعزامی در اختیار زائرین پیاده اربعین حسینی برای بازگشت از مرز به مهران قرار بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ورامین

شهر ورامین ازسال 1331جزءنقاط شهری محسوب شده است وشهرداری ورامین در همین سال تاسیس شده است.به عبارتی دیگر نظام مدیریت شهری به شکل نوین آن از سال1331درشهر ورامین شکل گرفته در واقع شهرداری ورامین سیرتکاملی خود را از این سال شروع کرده است. شهرداری ورامین در حال حاضر دارای 5معاونت فرهنگی واجتماعی،خدمات شهری،معاون شهرسازی ومعماری،معاون فنی وعمرانی،معاونت اداری ومالی است.ودر 4ناحیه شهری به ارائه خدمات می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]