اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180076504

در دیدار شهردار ورامین با هنرمندان مطرح شد

اتصال قطار ورامین به ایستگاه مترو

کد: 13950822180076504

https://goo.gl/ajaxJP

، ورامین , (اخبار رسمی): شهردار ورامین گفت: خط قطاری که به ورامین می آید، به ایستگاه مترو وصل خواهد شد و قرار است هر 10 دقیقه، مسافران را جابجا کند.

اتصال قطارورامین به ایستگاه مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین ،  علی حیدریان شهردار ورامین ظهر پنجشنبه در دیدار هنرمندان و فعالان رشته های مختلف هنری شهرستان با اشاره به ضرورت گسترش نقد پذیری در جامعه اظهار داشت: مجموعه شهرداری از انتقاد و نقد سازنده استقبال می کند.

شهردار ورامین با تأکید بر ضرورت کاهش فاصله میان هنرمندان و مجموعه مدیریت شهری افزود: یکی از گلایه هایی که در این عرصه مطرح شده است، فاصله میان هنرمندان و شهرداری بوده که بنده آن را قبول دارم و باید با استفاده از ظرفیت های مختلف، این فاصله را کم کرد.

وی با تشریح سختی کار و فعالیت در شهرستان ورامین ادامه داد: ورامین به عنوان سخت ترین تجربه کاری بنده محسوب می شود و همه توقعات به حقی را از مجموعه شهری دارند اما منابع و امکانات موجود محدود است.

مهندس حیدریان یادآور شد: از ظرفیت ها و امکانات موجود برای رشد و توسعه شهر ورامین استفاده و هرکاری را که توانایی انجام آن وجود داشته، عملیاتی کرده ایم.

قطار تهران-ورامین به ایستگاه مترو متصل می شود

شهردار ورامین با اشاره به ضرورت احداث فرهنگسرا در این شهرستان و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای احداث فرهنگسرا در ورامین استفاده کرد و بیش از دو سال است که به دنبال کسب مجوز برای ساخت فرهنگسرا توسط بخش خصوصی هستیم اما هنوز به موفقیتی در این عرصه دست پیدا نکرده ایم.

وی با اشاره به محدودیت های مالی که هم اکنون مدیریت شهری ورامین با آن مواجه است، بیان داشت: شهرداری ورامین با مشکلات عدیده مالی روبرو بوده اما با تمام محدودیت های موجود، در نقاط مختلف شهری اقدامات خوبی در حال انجام است.

شهردار ورامین، پیگیری تکمیل قطار حومه ای تهران-ورامین را بسیار مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: خط قطاری که به ورامین می آید به سه ایستگاه مترو وصل خواهد شد و قرار است هر 10 دقیقه، مسافران را جابجا کند.

شهرداری ورامین در احداث پل امام رضا(ع) از منافع شهروندان دفاع کرد

حیدریان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جریان احداث پل امام رضا(ع) یادآور شد: قرار بود تا ابتدا طرح دیگری به جای پل کنونی امام رضا(ع) اجرایی و عملیاتی شود که مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین مقاومت کردند تا منافع شهروندان تضییع نشود و در سایه پیگیری های انجام شده، پل امام رضا(ع) با کیفیت کنونی احداث شده است.

شهردار ورامین در ادامه با اشاره به حضور حامد زمانی در این شهرستان بیان داشت: خوشحالی و شادمانی مردم موجب خرسندی ما می شوند و ما این موضوع را در زمان حضور حامد زمانی و استقبال مردم مشاهده کردیم.

جامعه هنری در ایجاد همدلی میان مردم و مسئولان موثر هستند

منوچهر سوری یکی از شاعران و هنرمندان شهرستان ورامین نیز در این نشست صمیمی اظهار داشت:نقش جامعه هنری برای ایجاد همدلی میان مردم و مسئولان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی افزود: باید فاصله میان هنرمندان و مجموعه مدیریت شهری کاهش پیدا کند و از نقش جامعه هنری در پیشبرد امور به نحو مطلوبی استفاده شود.

علیرضا فرجی نیز در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات هنرمندان و جامعه هنری شهرستان ورامین بیان داشت:جامعه هنرمندان همواره با مشکلات عدیده ای روبرو بوده اند و امیدواریم با توجه جدی مسئولان، این معضلات برطرف شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری ورامین

شهر ورامین ازسال 1331جزءنقاط شهری محسوب شده است وشهرداری ورامین در همین سال تاسیس شده است.به عبارتی دیگر نظام مدیریت شهری به شکل نوین آن از سال1331درشهر ورامین شکل گرفته در واقع شهرداری ورامین سیرتکاملی خود را از این سال شروع کرده است. شهرداری ورامین در حال حاضر دارای 5معاونت فرهنگی واجتماعی،خدمات شهری،معاون شهرسازی ومعماری،معاون فنی وعمرانی،معاونت اداری ومالی است.ودر 4ناحیه شهری به ارائه خدمات می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه