اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175335499

روابط بانکی مانع بزرگ تجارت میان ایران و بلغارستان

کد: 13950812175335499

https://goo.gl/OYn0Tx

، تهران , (اخبار رسمی): تسوتان الکسوف، رئیس امور خدمات بازرگانی و اقتصادی سفارت جمهوری بلغارستان در تهران، روابط بانکی مستقیم را مهم‌ترین مشکل بر سر راه برقراری ارتباط بین دو کشور دانسته و نسبت به حل سریع‌تر آن ابراز امیدواری می‌کند.

روابط بانکی مانع بزرگ تجارت میان ایران و بلغارستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل اتاق بازرگانی ایران، تسوتان الکسوف، رئیس امور خدمات بازرگانی و اقتصادی سفارت جمهوری بلغارستان در تهران، مهم‌ترین مشکل برقراری ارتباط بین دو کشور را روابط بانکی مستقیم دانسته و نسبت به حل سریع‌تر این مشکل ابراز امیدواری می‌کند

تسوتان الکسوف، رئیس امور خدمات بازرگانی و اقتصادی سفارت جمهوری بلغارستان در تهران نسبت به توسعه اقتصاد ایران اظهار رضایت کرده و می‌گوید: شرکت‌های ما خیلی مشتاق هستند که با شرکای ایرانی خود آغاز به فعالیت کنند و ما مدام فعالیت‌های بخش اقتصادی ایران را دنبال می‌کنیم.

قرار است هفته آینده هیات اقتصادی ایران، همراه وزیر خارجه به اروپای شرقی از جمله بلغارستان سفر کند. الکسوف امیدوار است که این بازدید تجاری بتواند به بهبود و تقویت روابط اقتصادی دو کشور کمک کند. 
تسوتان الکسوف، رئیس امور خدمات بازرگانی و اقتصادی سفارت جمهوری بلغارستان در تهران، روابط بانکی مستقیم را مهم‌ترین مشکل بر سر راه برقراری ارتباط بین دو کشور دانسته و نسبت به حل سریع‌تر آن ابراز امیدواری می‌کند.

رئیس امور خدمات بازرگانی و اقتصادی سفارت جمهوری بلغارستان در تهران همچنین عملکرد بخش خصوصی ایران را مثبت و در حال رشد ارزیابی کرده و می‌گوید:  ما هم دنبال سرمایه‌گذاری در ایران و هم به دنبال بازارهای بزرگ ایران هستیم؛ مخصوصا در زمینه تولید و بخش معادن به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک با ایران هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]