اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175505811

به منظور خدمت‌رسانی به زائران در اربعین حسینی صورت گرفت

تجهیز چادرهای درمانی به تجهیزات پزشکی خاص

کد: 13950813175505811

https://goo.gl/onKgkO

، تهران , (اخبار رسمی): 60تن محموله شامل 250 قلم دارو و 80 قلم تجهیزات درمانی برای ارسال به عراق در اربعین حسینی بارگیر شده است.

تجهیز چادرهای درمانی به تجهیزات پزشکی خاص

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، علی مرعشی،رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: محموله تجهیزات دارویی و درمانی برای مراسم اربعین در 6 تریلر بارگیری شده و از طریق مرز زمینی به عراق ارسال می‌شود.او افزود: این داروها به تفکیک برای پشتیبانی چادرهای درمانی مسیر نجف تا کربلا، درمانگاه های نجف، کربلا، سامراء، کاظمین، حلّه و کوت و همچنین چادرهای درمانی مستقر در کربلا و نجف به عراق ارسال می‌شود.

بیماران دیالیزی از سفر به عراق خودداری کنند
به گفته رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر؛ امسال همه چادرهای درمانی هلال‌احمر در عراق به تجهیزات خاص پزشکی از جمله دستگاه الکتروشوک، نوار قلب، اکسیژن‌ساز و ... مجهز شده‌اند.
مرعشی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان زائران ایرانی در اربعین امسال 2 تا 2/5 برابر بیشتر شود، افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات دیالیز توسط کشور عراق انجام می‌شود و با توجه به حجم بالای زائران و امکانات محدود، از زائران دارای مشکلات کلیوی تقاضا می‌شود سفر به کشور عراق را به زمان دیگر موکول کنند.

بیماران خاص داروهای خود را همراه داشته باشند
مرعشی با اشاره به اینکه با توجه به تجربه سال‌های قبل، امسال میزان داروهای تخصصی بیشتر شده است، افزود: توصیه می‌شود زائرانی که بیماری خاص از جمله فشارخون، دیابت و بیماری قلب دارند، داروهای خود را به مقدار لازم همراه داشته باشند؛ چرا که امکان ارسال همه اقلام دارویی به عراق فراهم نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]