اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175635186

از 10آبان به‌ صورت آزمایشی آغاز می شود

رونمایی از نسخه جدید وب‌ سایت دلتا

کد: 13950813175635186

https://goo.gl/FzMR4p

، تهران , (اخبار رسمی): کلیه آژانس‌های املاک سراسر کشور می‌توانند از طریق وب‌سایت جدید دلتا که به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ملکی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نوین بازنویسی شده، فایل‌های خود را با ذکر نام آژانس خود، در آن ثبت کنند.

رونمایی از وب سایت جدید دلتا

وب سایت جدید دلتا از تاریخ 10 آبان ماه 1395 بصورت آزمایشی رونمایی شد و پس از طی دوره آزمایشی از یکم آذرماه امسال رسما آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش اخباررسمی به نقل از دلتا، کلیه آژانس‌های املاک سراسر کشور می‌توانند از طریق وب‌ سایت جدید دلتا که به‌ منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ملکی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های نوین بازنویسی شده، فایل‌های خود را با ذکر نام آژانس خود، در آن ثبت کنند.

در نسخه جدید وب‌سایت دلتا، به‌دلیل آنکه فایل‌ها به‌صورت روزانه ثبت شده و فایل‌های جدید و به‌روز جایگزین فایل‌های قبل می شود ضمن آنکه زمان نمایش فایل‌ها نیز کوتاه شده تا کاربران هر لحظه از جدیدترین فایل های ملکی آگاه شوند.
این وب‌سایت در نسخه جدید، املاک مناطق مختلف شهرهای ایران را پوشش می دهد تا کاربران متناسب با بودجه و متراژ خانه مورد نظرشان به راحتی به فایل های موجود در سایت دسترسی یابند.

وب سایت دلتا پس از طی دوره آزمایشی از یکم آذرماه امسال رسما آغاز به کار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه املاک دلتا

گروه املاک دلتا در سال 1356 با هدف ایجاد و توسعه آژانس های املاک مدرن و مبتنی بر استانداردهای بین المللی در ایران تأسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]