اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176075811

خدمات رایگان مجتمع دارویی درمانی هلال به نیازمندان

کد: 13950815176075811

https://goo.gl/OPXOgY

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در یک سال اخیر به تعداد زیادی از بیماران نیازمند خدمات درمانی رایگان یا همراه با تخفیف ارائه داده است.

خدمات رایگان مجتمع دارویی درمانی هلال به نیازمندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،حمید چوبینه ،مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اعلام این خبر گفت: بیماران نیازمند می‌توانند با مراجعه به دفتر مشاور تکریم و حمایت از بیماران در این مجتمع از تسهیلات پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند‌.

وی افزود:در طول سال گذشته این مجتمع توانسته است تا سقف 10 میلیارد ریال به نیازمندان در بخش‌های درمانی و دارویی خدمات رایگان ارائه دهد‌.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران توریست درمانی را از دیگر برنامه‌های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران دانست و گفت‌: با توجه به اینکه هزینه‌های درمان در ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه بسیار پایین‌تر است تعداد بیماران خارجی به این مجتمع رو به افزایش است به طوریکه این مجتمع در6 ماهه نخست امسال تاکنون پذیرای 200 تن از بیماران مربوط به کشورهای افغانستان ، تاجیکستان ، عراق ، عمان و ‌تانزانیا بوده است. 

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با بیان اینکه این مجتمع برای توسعه خدمات درمانی مجوز راه‌اندازی بزرگترین مرکز تصویربرداری را در شرق تهران از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ کرده است از افتتاح قریب‌الوقوع این مرکز خبر داد و گفت: همچنین قرار است در این مجتمع مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع درمان سرطان افتتاح شود.

وی از خیران خواست با هدف کمک به سلامت جامعه این مرکز را یاری کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان