اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177205811

اعزام گروه پیش پرواز خدمات رسانی دراربعین به عراق

کد: 13950816177205811

https://goo.gl/pzrbN6

، تهران , (اخبار رسمی): گروه 40 نفره پیش پرواز خدمات رسانی به زائران در اربعین حسینی از فردا( 17 آبان ماه) با برپایی چادرهای امدادی و درمانی فعالیت خود را آغاز می کنند.

اعزام گروه پیش پرواز خدمات رسانی دراربعین به عراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از جمعیت هلال احمر،حسین فضلی ، مدیر جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال با اعلام این خبر گفت: اعضای این گروه  به منظور برپایی و تجهیز چادرهای درمانی و درمانگاه های هلال احمر بای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران در اربعین حسینی  امروز(16 آبان ماه) از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) عازم نجف اشرف شدند.

وی تاکید کرد:  این گروه 40مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائران در اربعین حسینی فعالیت خود را با برپایی و تجهیز چادرهای امدادی و درمانی در نجف اشرف، کربلای معلی و حدفاصل نجف تا کربلا انجام خواهند داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]