اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177225811

آموزش 25 میلیون نفربرای آمادگی در مخاطرات

کد: 13950816177225811

https://goo.gl/1YxIj2

، تهران , (اخبار رسمی): 25 میلیون نفر برای اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) آموزش می بینند که این رقم در واقع آموزش یک فرد در هر خانواده ایرانی است.

آموزش 25 میلیون نفربرای آمادگی در مخاطرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، حمید جمال الدینیمعاو،ن آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمربا اعلام این خبر  گفت: اولویت ما این بوده که برای امداد و نجات در بروز حوادث، بخشی از آموزش ها باید به افراد بومی ساکن در محل باشد؛ زیرا تا حضور گروه های امدادی در مناطق، زمان طلایی سپری می شود.

وی  با بیان این که طرح خادم یعنی خانواده آماده در مخاطرات در سال جاری به عنوان یک برنامه ملی آغاز شد،افزود: تا پایان امسال ،غیر از آموزش های عادی، حداقل 250 هزار نفر را از طریق سیستم شبکه ای اموزش می دهیم و از ابتدای سال آینده مراجعه به در منازل آغاز می شود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اگر خانواده ای آمادگی داشته باشد، میزان حادثه در آن خانواده کمتر است و در نتیجه خسارت کمتری می بینند و هزینه های بیمه ای این خانوارها نیز کاهش می یابد.

جمال الدینی دامه داد: 5،8 درصد ماموریت های امداد کل کشور مربوط به استان کرمان است و در عملیات نجات که مربوط به حوادث شدید است این رقم به 11،5 درصد رشد پیدا می کند یعنی شدت حادثه در کرمان نسبت به عملیات دو برابر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان