اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177266113

در حاشیه شهر مشهد اجرا شد

اجرای 41 واحد خدمات در طرح تحول نظام سلامت

کد: 13950816177266113

https://goo.gl/RqsNu2

، مشهد , (اخبار رسمی): استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیش از آغاز طرح تحول نظام سلامت در حاشیه شهر مشهد 31 واحد خدمات مدنظر بود که 26 واحد آن اجرایی شد، گفت: اما در این طرح 41 واحد تصویب و صد در صد اجرایی شد و پایگاه‌های سلامت به 116 واحد رسید.

اجرای 41 واحد خدمات در طرح تحول نظام سلامت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علیرضا رشیدیان در همایش تکمیل شبکه مراقبت‌های نوین سلامت در کلان‌شهرها که در فرهنگسرای ترافیک برگزار شد، از تحویل 670 تخت بیمارستانی به مردم و ساخت و تکمیل بخشی از 2 هزار و 100 تخت بیمارستانی دیگر تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: همه امکانات تأمین نشده، اما همتی در حوزه سلامت وجود دارد که با هر آنچه در توان داریم عزت و سلامتی مردم تأمین شود.

وی ادامه داد: قبل از سال 94 برنامه خانه‌های بهداشت روستایی براساس سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت انجام و پس‌ از آن، مناطق حاشیه شهر تکمیل و در شبکه‌های بهداشت و سلامت صددرصد برنامه‌‌های مدنظر اجرایی شد.
استاندار خراسان رضوی ایجاد سلامت در کشور را منوط به همکاری تمامی دستگاه‌ها و مردم دانست و ابراز کرد: ایجاد مراکز ورزشی، تولید غذا مثل تهیه نان همراه با سبوس بدون مواد زائد مسئله‌هایی هستند که باید در تمامی مراکز بهداشتی موردتوجه قرار گیرد.
رشیدیان آموزش و همراهی مردم با نظام سلامت را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: درخصوص آموزش مسایل مربوط به‌ سلامت روح و روان مردم در این مراکز راهی ایجاد شده تا خدمات لازم را به مردم ارائه دهند تا شاهد برخی از موارد عدم کنترل خشم در جامعه نباشیم.
وی افزود: 670 تخت بیمارستانی به مردم تحویل داده‌ شده و دو هزار و 100 تخت بیمارستانی دیگر نیز در حال ساخت و تکمیل است که امیدواریم تا پایان سال بخشی از آن به مردم تحویل داده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه