اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177595274

کتاب فن چانه زنی‌های مذاکره و فروش عرضه شد

عرضه محصول جدید در مذاکره و فروش

کد: 13950816177595274

https://goo.gl/JxbMUU

، تهران , (اخبار رسمی): این کتاب با هدف افزایش اطلاعات مخاطب تألیف نشده بلکه مقصود از نگارش آن، انتقال یک دانش کاربردی به مخاطب است که می‌تواند منجر به افزایش مهارت او شود.

برای اولین بار در ایران. این اثر را تقدیم می کنم به مدیرانی که بیش از حرف زدن عمل می کنند

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی درسا کتاب ، برای اولین بار در فضای کسب و کار ایران، فن چانه زنی در زندگی شخصی و مذاکرات کاری، به عنوان یک موضوع مهم و پیشرفته در یک کتاب از مجموعه کتاب های مذاکره و فروش حرفه ای، به رشته تحریر درآمده است.

 همه  انسان ها بدون تردید چانه زنی با مدیر یک شرکت بر سر موضوع حقوق و دستمزد، چانه زنی با مشتری پیرامون قیمت یک کالا، چانه زنی با معلم بر سر زمان تحویل یک پروژه، چانه زنی با پیمانکار حول موضوع شرایط انجام کار و... را تجربه کرده اند.

بر خلاف تصور برخی از افراد که چانه زنی را صرفاً در بافت خرید و فروش یک کالا و فقط پیرامون مقوله ی قیمت تعریف می کنند، در مذاکرات گوناگونی که انسان ها در زندگی کاری و غیر کاری شان تجربه می کنند، خواسته یا ناخواسته و دانسته یا نادانسته وارد میدان چانه زنی می شوند.

نیازی نیست نسبت به چانه زنی دیدگاه منفی داشته و آن را پدیده ای ناخوشایند تلقی کنیم. بلکه بهتر است با یک نگرش واقع بینانه، آن را بپذیریم و نسبت به آن آگاهانه رفتار کنیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب