اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970307297915274

کتاب «خوشحالی بی دلیل» منتشر شد

کد: 13970307297915274

https://goo.gl/Zu88jE

، تهران , (اخبار رسمی): مارسی شیموف، استاد تغییر و تحول، در کتاب خوشحالی بی دلیل برنامه ای بسیار خاص و بی نظیر برای بالا بردن نقطه اوج شادی، از آخرین یافته‌های روانشناسی که شامل ابزارهایی قوی و روش های بسیار موثر برای مثبت اندیشی است، در قالب داستان های حقیقی از زندگی افراد در این کتاب ارائه کرده است.

کتاب «خوشحالی بی دلیل» منتشر شد
کتاب خوشحالی بی دلیل اثر مارسی شیموف ترجمه گیسو ناصری، انتشارات درسا

کتاب خوشحالی بی دلیل شامل هفت مرحله‌ی بسیار ساده ولی موثر برای دستیابی به خوشحالی و خوشبختی است و باعث می شود که شما به آسانی به شادی بی حد و مرزی در زندگی تان دست یابید.

به گزارش نشر و پخش درسا، کتاب بسیار خواندنی و پرمخاطب خوشحالی بی دلیل، به نگارش مارسی شیموف و ترجمه گیسو ناصری در 384 صفحه توسط نشر درسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب به اختصار انتخاب و آورده شده است: 

واقعیت این است که خوشبختی به قدری جذاب، به قدری الزامی و به قدری وسوسه انگیز است که خواه متوجه آن بشوید خواه آن را حس نکنید، هر کاری انجام می دهید به این منظور است که خودتان را شاد و خوشبخت کنید. خوشبختی آخرین جام زندگی بشر نامیده شده است؛ تا بوده چنین بوده است. ارسطو آن را مقصد تمام اهداف نامیده است.

پدرم هر روز صبح مشتاق و شکرگزار از اینکه هنوز در این ماجرایی که زندگی نامیده می شود نقشی دارد، از خواب بیدار می شد. او اولین الگوی من برای ایفای نقش خوشحالی بی دلیل بود و این کتاب را از او الهام گرفتم.

یک روز حول و حوش نوزده سالگی ام از او خواستم تا در مورد زندگی نصیحتی به من بکند. پاسخ او تنها این دو کلمه بود: خوشحال باش!
به او گفتم: «خیلی خوب است، پدر. ولی چطوری؟»
او پاسخی به من نداد. شاد بودن از نظر او بسیار طبیعی بود و نمی توانست درک کند که چرا همه نمی توانند آن را حس کنند و اینکه چرا آنها اینقدر خودشان را گرفتار یافتن خوشبختی می کنند.

افرادی که نقطه ی خوشحالی شان در بالاترین حد قرار دارد، انسان هایی مانند ما هستند. آنها دارای قدرتی ویژه یا یک قلب اضافی نیستند. آنها فقط عادات متفاوتی دارند، به همین سادگی!

روان شناسان می گویند که حداقل نود درصد از تمام رفتارها ناشی از عادت است. بنابراین برای شادتر شدن، لازم است نگاهی به عادات خود بیندازید. بعضی از کتاب ها و برنامه ها به شما خواهند گفت که صرفا می توانید تصمیم بگیرید خوشحال باشید. تنها ذهن خود را به شاد بودن مزین کنید تا شاد شوید.
موافق نیستید؟
شما نمی توانید فقط تصمیم بگیرید که شاد باشید، مثل اینک بخواهید تصمیم بگیرید خوش اندام یا پیانیستی ماهر شوید و یک شبه این مهارت را پیدا کنید.
به همین ترتیب می توانید با تمرین عادات افراد شاد، شما هم بدون دلیل خوشحال و شاد باشید.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | نشریات و کتاب