اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187075274

نقشه راهی برای کسب و کار و زندگی موفق

سه قانون عملکرد (برای بهینه سازی کارایی) منتشر شد

کد: 13950901187075274

https://goo.gl/i3hMkm

، تهران , (اخبار رسمی): آینده سازمان ها از طریق اهداف و تجربیات آنها نوشته می شود و میزان عملکرد و کارآیی قابل دسترس در سازمان ها را تعیین و شکل می دهند.این کتاب برای بهینه سازی کارایی از روش های بازنویسی آینده افراد وسازمان ها،شما را به سوی ارتقای عملکرد و دسترسی به مدارج بی سابقه ای از کارآیی و موفقیت هدایت خواهد کرد

سه قانون عملکرد (برای بهینه سازی کارایی) منتشر شد

با توجه به واکنش های متفاوتی که افراد آگاه و هوشمند در یک وضعیت مشابه از خود نشان می دهند، به این نتیجه می رسیم که حقایق مشهود و محسوس هر وضعیتی در ذهن ما به طرزی کاملا بارز و مشخص با یکدیگر متفاوتند

به گزارش اخباررسمی به نقل از انتشارات درسا، کتاب «سه قانون عملکرد» به نگارش استیو زافرون و دیو لوگان به ترجمه شهاب کامکار توسط انتشارات درسا به بازار نشر عرضه شد.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب آورده شده است: 

با وجودکتاب های بیشماری که در زمینه رهبری و مدیریت منتشر شده، اما تعداد کمی رهبر واقعی وجود دارد. موفقیت همه افراد موفق از سه قانون عملکرد بر می خیزد. این کتاب دقیقاً مانند نقشه ای است که با مطالعه آن می توان متوجه مسیر کسب و کار و زندگی موفق شد. همچنین درباره گونه ای از رهبری است که از سه قانون عملکرد بر می خیزد _ گونه ای که از قدرت بازنویسی آینده گروهی از افراد، شرکت، یا سازمان و تشکیلاتی بزرگ برخوردار است. عملکرد چنین رهبری به این شکل است که نقش سازماندهی و هموار کردن مسیر را بر عهده دارد به نحوی که پیروانش در نهایت احساس کنند همه کارها را خودشان انجام داده اند.

تبدیل شدن به چنین رهبری، به هیچ وجه کار ساده ای نیست و بخشی از آن به این دلیل است که کارشناسان فن، عقیده واحدی درباره مفهوم رهبری و چگونگی اجرای آن ندارند.

این کتاب در مورد کارایی و سه قانون حاکم بر آن است. و از شما خواهیم خواست با شیوه هایی جدید فکر کنید، فرضیات قبلی و قدیمی را مورد بررسی و بازبینی دقیق قرار دهید و در نهایت، راهکارهای جدیدی برای برخورد با وضعیت های قبلی کشف کنید. اگر چنین کنید با پیشرفت و جهشی خارق العاده و شگفت انگیز در عملکرد و کارایی شرکت خود و زندگی خود مواجه خواهید شد.

چگونگی عملکرد افراد در هر وضعیت مستقیماً با چگونگی شکل گیری آن وضعیت در ذهن آنها متناسب است. این «شکل گرفتن» وضعیت دقیقا به چه مفهومی است؟ منظور ما چیزی فراتر از قوه ی درک و تشخیص یا تجربیات ذهنی و درونی اشخاص است. منظور ما واقعیتی است که با توجه به تلقی و برداشت شما از شرایط، در درونتان قد علم می کند. در واقع نحوه ی درک شما به خودی خود بخشی از مجموعه ای است که به واسطه ی آن دنیا در نظر شما شکل می گیرد. اینکه « یک وضعیت چگونه شکل می گیرد»، شامل نوع نگرش شما به گذشته ( چرا اوضاع اینطور است؟) و همچنین شامل نگرش شما به آینده ( این اوضاع به کجا منتهی می شود؟) است.

این کتاب در 396 صفحه به چاپ رسیده است. علاقه مندان برای دسترسی به این کتاب می توانند از یکی از راه‌هایی نظیر لینک مستقیم این انتشارات یا شماره تلفن های 02166963035  - 02166466959 اقدام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]