اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242525274

انتشار رمان «مرغان شاخسار طرب» برای سیزدهمین بار

کد: 13951217242525274

https://goo.gl/nKfeit

، تهران , (اخبار رسمی): داستان مرغان شاخسار طرب شامل وقایعی پرهیجان در مزرعه هم هست که تمام افراد خانواده ی مگی را که بعد از مرگ خانم کارسون وارث ثروت او شده اند به داخل ماجرا می کشاند.

مرغان شاخسار طرب کالین مک کالو نشر درسا

داستانی بی‌پروا، با شکوه که مرکزیت آن عشقی ممنوع و بلندپروازی است. مرغان شاخسار طرب اثری پرفروش است که بر مبنای آن سریالی دیدنی نیز ساخته شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از نشر و پخش درسا، کتاب رمان بسیار خواندنی و پر مخاطب مرغان شاخسار طرب به نگارش کالین مک کالو، و ترجمه فرشته طاهری در 768 صفحه توسط پخش درسا به بازار نشر عرضه شد.

در بخشی از این کتاب آورده شده است: مگی و برادرهایش به همراه پدر و مادرشان از نیوزیلند عازم استرالیا می شوند تا به عمه پیر و ثروتمندشان بپیوندند که مالک مزرعه ای بسیار بزرگ است و برای اداره ی مزرعه به کمک نیاز دارد. مگی کوچک در آنجا مورد توجه کشیشی جوان و خوش قیافه قرار می گیرد که بر بعضی امور خانم کارسون پیر نظارت دارد، و خود نیز به او دل می بندد. اما این عشقی ممنوع است. چون کشیش اجازه ندارد ازدواج کند.

خانم کارسون، عمه مگی که از این عشق باخبر شده است و خود نیز عاشق کشیش است، وصیتنامه ای تنظیم می کند و قبل از مرگ آن را به کشیش می دهد، که در آن کشیش را بر سر دو راهی انتخاب عشق و قدرت قرار داده است. کشیش درنهایت قدرت و ثروت را انتخاب می کند درحالی که همچنان در دل به مگی عشق می ورزد. مگی که حالا دختری جوان و از عشق کشیش ناامید شده است، با فرد دیگری ازدواج می کند.

از مزرعه می رود و بچه دار می شود اما از آنجا که زندگی زناشویی نابسامانی دارد، از شوهرش جدا می شود و به مزرعه برمی گردد و دوباره با دیدن کشیش آتش عشقش شعله ور می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب