اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178936113

همزمان با معرفی مسیر پاییزی در بوستان بزرگ کوهسنگی برگزار می شود

جشنواره هزاررنگ ، هزار نقش در مجتمع تفریحی کوهسنگی

کد: 13950819178936113

https://goo.gl/lrbVi8

، مشهد , (اخبار رسمی): بر اساس این برنامه و باهدف ایجاد مناظر زیبای برگ‌ریزان پاییزی و فرش برگ، رفت و روب روزانه برگ از معابر و باغچه‌ها متوقف و پس از گذشت چند روز جمع‌آوری نهایی برگ‌ها برای تبدیل به مواد آلی و خاک برگ گیاهی به دپوی ویژه منتقل خواهد شد.

جشنواره هزاررنگ ، هزار نقش در مجتمع تفریحی کوهسنگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، در آستانه فصل پاییز و موسم برگریزان طبیعت که چشم‌اندازهای بدیع، زیبا و خاطره‌انگیز پاییزی را در گستره معابر فضاهای شهری و به ویژه بوستان‌ها به نمایش می‌گذارد، مجتمع فرهنگی تفریحی کوهسنگی طبق روال سال‌های گذشته خود را برای اجرای برنامه های استقبال از این جشنواره طبیعی هزار رنگ آماده می‌کند.

حرکت پیاده طبیعی‌ترین، قدیمی‌ترین و ضروری‌ترین شکل جابه‌جایی انسان است و پیاده‌روی هنوز مهم‌ترین امکان برای مشاهده مکان‌ها، فعالیت‌ها و احساس شور و تحرک زندگی و کشف ارزش‌ها و جاذبه‌های نهفته در محیط است.
پیاده‌روی دارای اهمیت اساسی در ادراک هویت فضایی، احساس تعلق به محیط و دریافت کیفیت‌های محیطی است.. به دنبال نیاز به پیاده‌روی و آرامش روانی شهروندان و همچنین کمبود مکان‌هایی جهت پیاده‌روی ایمن و آرام، شهرداری منطقه 8 و مدیریت بوستان بزرگ کوهسنگی اقدام به تعیین مسیری به عنوان مسیر پاییزی نمودند. در همین راستا و با هدف ارتقای سطح زیبایی‌های بصری، فضای سبز شهری و استفاده حداکثری از مناظر برگ‌ریزان پاییزی، یکی از خیابان‌های بوستان بزرگ کوهسنگی به عنوان مسیر پاییزی معرفی گردید.
شایان ذکر است، این مسیر در ایام برگ‌ریزان پاییزی به منظور بهره‌مندی زائران و مجاوران عزیز از چشم‌انداز های زیبا و روح‌نواز طبیعت، معبر پاییزی در این مجتمع اکران شد.
بر اساس این برنامه و باهدف ایجاد مناظر زیبای برگ‌ریزان پاییزی و فرش برگ، رفت و روب روزانه برگ از معابر و باغچه‌ها متوقف و پس از گذشت چند روز جمع‌آوری نهایی برگ‌ها برای تبدیل به مواد آلی و خاک برگ گیاهی به دپوی ویژه منتقل خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]