اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950820179365811

اعزام 210 امدادگر به کشور عراق

کد: 13950820179365811

https://goo.gl/ITKdZS

، تهران , (اخبار رسمی): 210 امدادگرهلال احمر در قالب تیم های امدادی 12 و 15 نفره برای ارائه خدمات امدادی به زائران و پوشش حوادث احتمالی در ایام اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

اعزام 210 امدادگر به کشور عراق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از جمعیت هلال احمر؛ شاهین فتحی ،معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام این خبرگفت طبق هماهنگی های انجام شده با مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و بنا بر نیازهای این مرکز در ایام اربعین حسینی، تیم های امداد و نجات این سازمان عازم کشور عراق شدند.
وی افزود: 2 تیم 15 نفره امدادی امروز عازم عراق شده تا برای پوشش حوادث احتمالی و ارائه خدمات امدادی در شهرهای سامرا و کاظمین مستقر شوند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به اعزام 180 نیروی امدادی در قالب تیم های 12 نفره امدادی به همراه پزشک و پیراپزشک به کشور عراق، افزود: این تیم ها عصر امروز عازم عراق شده و در شهرهای نجف، کربلا و مسیر نجف تا کربلا برای پوشش حوادث احتمالی و کمک به عوامل درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، مستقر می شوند.
فتحی با بیان اینکه 6 دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس و 26 دستگاه آمبولانس نیز از طریق مرز زمینی به عراق منتقل می شوند، اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده 3 فروند بالگرد در ایلام و 2 فروند نیز در خوزستان برای پوشش حوادث احتمالی مستقر می شوند.
وی با اشاره به حضور تیم های امدادی این سازمان تا پایان ایام اربعین در کشور عراق، خاطرنشان کرد: تیم های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر در ایام اربعین در سراسر کشور بخصوص در استان های ایلام و خوزستان آماده خدمات رسانی لازم هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]