اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180006113

توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد برگزار می‌شود

پروژه اجتماعی «کافه ایده» در بوستان وحدت

کد: 13950822180006113

https://goo.gl/2GHdkW

، مشهد , (اخبار رسمی): پروژه اجتماعی «کافه ایده» توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد با برنامه‌های محلی «کافه پارک» به محله‌های شهر مشهد می‌رود.

پروژه اجتماعی «کافه ایده» در بوستان وحدت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کافه پارک، برنامه محلی پروژه علمی-اجتماعی کافه ایده است که ضمن حضور در بوستان‌های محلی شهر مشهد، تلاش می‌کند عموم مردم را با مفاهیم ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی آشنا کند و آنها را به مشارکت در مدیریت شهری مشهد تشویق نماید.

بنابراین گزارش دومین برنامه «کافه پارک» از پروژه اجتماعی «کافه ایده» روز گذشته در بوستان وحدت مشهد برگزار شد.
آشنایی با برنامه‌های گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در حوزه ایده‌پردازی و نوآوری، آشنایی با شبکه اجتماعی جوانان محلات، ایده‌پردازی در حوزه‌های معرفتی(طرح خیمه‌های معرفت) و... از جمله برنامه‌هایی است که شهروندان در این طرح با آنها آشنا می‌شوند.
همچنین در کافه پارک، کارشناسان و فعالان حوزه ایده و نوآوری به مردم، مشاوره رایگان در حوزه ایده‌پردازی، نوآوری و کارآفرینی ارایه می‌کنند.
کافه پارک توسط گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد و با همکاری شهرداری‌های مناطق مختلف مشهد اجرا می‌شود. همچنین نخستین برنامه کافه پارک در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار شده و 27 آبان ماه نیز سومین برنامه آن در بوستان اقاقیا برپا می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه