اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180155811

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد

اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید در استان یزد

کد: 13950822180155811

https://goo.gl/oKz1M6

، تهران , (اخبار رسمی): سفرنامه سلامت در استان یزد از امروز( شنبه)به مدت 3 روز در 3 شهر بافق، اردکان و مهریز اجراخواهد شد.

اجرای طرح سفرنامه سلامت و امید در استان یزد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،فرح ناز رافع؛  رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بااعلام این خبر به تشریح اهداف این طرح پرداخت و گفت: این طرح با مشارکت صدا و سیما  اجرا می شود.

وی افزود: سفرنامه سلامت در استان یزد به مدت 3 روز در 3 شهر بافق، اردکان و مهریز  اجراخواهد شد.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، نخستین هدف این سفر نامه ترویج فرهنگ داوطلبی بین آحاد جامعه و اقشار مختلف جامعه است.از دیگر اهداف این سفرنامه ترویج فرهنگ کمک های نوع دوستانه به شکل دائم الخیرات و مستمر است، بستر شناسی مناسب برای ترویج فرهنگ وقف و نیکوکاری معرفی خیرین و داوطلبین نمونه کشوری و الگوسازی از این افراد برای تعمیم حرکت نیکوکارانه در  سراسرجامعه است.

وی ادامه داد: در برنامه کاروان سلامت و امید حضور و مشارکت مردم را خواهیم داشت که در کنار حضور مردم ارائه خدمت سلامت را  در هر استان داریم.

رافع با بیان این که هم زمان با این برنامه ها  اعزام کاراوان سلامت و امید به مناطق محروم را داریم، افزود: این طرح اثرات مثبت کمک به هم نوع را در قالب سلامت در سطح جامعه ارائه می دهد.

وی ادامه داد: انچه که موجب اثرگذاری این برنامه خواهد شد و ما به دنبال آن هستیم  ارائه اموزش های سلامت محور در آحاد جامعه است. اقدامات پیشگیرانه در راستای صیانت از بهداشت و سلامت جسمی، ترویج اقدامات پیشگیرانه در سلامت جسمی روانی و اجتماعی، جذب حمایت و همراهی و مشارکت خیرین و ایجاد بستر مناسب برای افزایش  مشارکت های مردمی در راستای برنامه های سلامت محور و ساماندهی کمک های مردمی در حوزه سلامت از طریق مشارکتNGO ها و همکاری آنها از برنامه های ما در این طرح است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان