اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180506541

با تمرکز بر کیفیت، اصالت کالا و خرید آسان

فروشگاه اینترنتی «استارت کالا» کلید خورد

کد: 13950822180506541

https://goo.gl/Iotfgd

، مشهد , (اخبار رسمی): قیمت مناسب کالا تنها یک عامل در خرید نیست بلکه دلایل بسیاری نظیر کیفیت، اصالت کالا، خرید آسان و درنتیجه ایجاد اعتماد سبب شده که استارت‌کالا درمیان فروشگاه‌هایی که سال‌ها از فعالیت آنها می گذرد یکی از انتخاب‌های مورد قبول مردم باشد.

فروشگاه اینترنتی استارت کالا؛حس خوب اطمینان

استارت کالا معتقد است انتقال حس خوب اطمینان به مشتری مهمترین اصل ماندگاری و پیشرفت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وب‌سایت استارت کالا، در دهه اخیر خرید و فروش‌های اینترنتی محبوبیت خود را در بین مردم پیدا کرده‌اند اما با وجود رشد روزافزون فروشگاه های‌اینترنتی تنها تعداد اندکی از این فروشگاه‌ها با استقبال مردمی مواجه شده اند.

مهمترین اصل در ایجاد و موفقیت فروشگاه های اینترنتی علاوه برداشتن قیمت مناسب، تنوع محصولات و خدمات خوب بتواند به صورت هدفمند نیز بر پایه اعتماد و رضایت کامل مشتری قدم بردارد.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی استارت کالا در مشهد با کسب مجوزهای لازم ازجمله اخذ مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین دریافت مجوز نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین گام راسخ را در جهت جلب اعتماد مشتریان عزیز برداشته تا با ارسال مطمئن با کمترین هزینه در بسته‌بندی‌های شکیل به‌همراه ضمانت 7روزه بازگشت کالا از جمله اصول اولیه این شرکت نام برده می شود ؛ از سوی دیگر استارت کالا معتقد است که انتقال حس خوب اطمینان به مشتری مهمترین اصل ماندگاری و پیشرفت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. 

بنابر این گزارش، در این فروشگاه اینترنتی، محصولاتی همچون لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دکوری، لوازم التحریر، انواع کیف زنانه و کوله پشتی مدارس، انواع زیورآلات، انواع اکسسوری، لوازم جانبی کالای دیجیتال، تجهیزات حمل و نقل کودک از جمله کالسکه و صندلی ماشین کودک با قیمت هایی مناسب و کیفیت خوب عرضه می شود.

در همین راستا، عرضه مستقیم کالا به عنوان یکی از اصول و عوامل رشد فروشگاه های اینترنتی به شمار می آید ؛ شاید اینگونه به نظر برسد که مردم عمدتا به دلیل قیمت مناسب ترجیح می دهند که به جای صرف وقت در ترافیک و جستجوهای خسته‌کننده در بازارهای مختلف و بعضا کاذب از یک فروشگاه اینترنتی معتبر کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند، اما این تمام ماجرا نیست، شاید قیمت مناسب کالا یکی از عوامل مهم و منطقی جهت خرید از استارت کالا باشد ولی دلایل بسیاری سبب شده تا استارت‌کالا در میان فروشگاه‌هایی که سال‌ها از فعالیت آنها می گذرد توانسته یکی از انتخاب های مورد قبول مردم باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی استارت کالا

اصل اعتماد و رضایت کامل مشتری اصول مهمی است که فروشگاه اینترنتی استارت کالا از نخستین روز تاسیس حداکثر تلاش خود را جهت پایبندی به آن به کار گرفته است. در این راستا استارت کالا دارای مجوزهای لازم از جمله مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و تضمین 7 روز ضمانت بازگشت کالا، حس خوب اطمینان را برای مشتریان عزیز به همراه دارد. استارت کالا در دسته های مختلف کالایی از جمله لوازم خانگی، لوازم دکوری، زیورآلات، کیف و کوله پشتی، لوازم جانبی کالای دیجیتال، لوازم آرایشی، کالسکه و صندلی ماشین کودک و ... فعالیت دارد. جهت رفاه بیشتر مشتریان، استارت کالا هزینه های ارسال سفارشات را نیز تا حد امکان پایین آورده است و ارسال محصولات توسط اداره پست به تمامی شهرهای ایران امکان پذیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]