اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218243096541

همکاری با بازاریابان، وب‌مسترها و کسب درآمد اینترنتی

سیستم همکاری در فروش فروشگاه‌اینترنتی استارت‌کالا

کد: 13951218243096541

https://goo.gl/Uc3Yyw

، مشهد , (اخبار رسمی): سیستم همکاری در فروش این فروشگاه، به صورت بازاریابی اینترنتی با پورسانت بالا است که وب‌مسترها، بازاریابان حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای به آسانی و از هر طریقی که بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند می‌توانند ماهیانه بدون هیچ سرمایه‌ای تنها با تبلیغ کالا در کانال ها یا وبلاگ خود درآمد بالایی کسب کنند.

سیستم همکاری در فروش فروشگاه اینترنتی استارت کالا

درصد سهم وب‌مسترها «کسانی که دارای سایت یا وبلاگ یا گروه یا به هر نحوی قابلیت بازاریابی دارند و تمایل به کسب درآمد از اینترنتی دارند» هم به نسبت بالا و مبلغ قابل توجهی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فروشگاه اینترنتی استارت کالا، این فروشگاه اینترنتی به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در مشهد با امکان ارسال کالا به سراسر کشور فعالیت خود را به صورت رسمی از تابستان 95 آغاز کرده و از ابتدای اسفندماه سیستم همکاری در فروش این فروشگاه اینترنتی نیز افتتاح شده است.

در حوزه همکاری در فروش و کسب درآمد اینترنتی همواره این کمبود به شدت احساس می‌شد که فروشگاه‌های با این سیستم دارای محصولات درجه یک و با کیفیت باشند چرا که اکثر فروشگاه‌هایی که در زمینه همکاری در فروش فعالیت داشتند دارای اجناس ماهواره‌ای و درجه 2 و 3، بدون ضمانت کیفیت و اصالت کالا بودند و این موضوع عدم رضایت مشتری را در پی داشت.

بر اساس این گزارش، با توجه به همین موضوع فروشگاه اینترنتی استارت کالا دارای مجوزهای لازم از جمله مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه سیستم همکاری در فروش آغاز کرده و البته قابل ذکر است کالاهای ارائه شده در این سیستم علاوه بر  داشتن قیمت مناسب برای مشتری، درصد سهم وبمستر ها ( کسانی که دارای سایت یا وبلاگ یا گروه یا به هر نحوی قابلیت بازاریابی دارند) هم به نسبت بالا و مبلغ قابل توجهی است.

علاوه بر داشتن قیمت مناسب، این محصولات به سفارش فروشگاه اینترنتی استارت کالا و با بهترین کیفیت تهیه شده و در درجه اول رضایت مشتری و رضایت وب‌مستر ها اهمیت فراوان دارد.

قیمت مناسب محصولات، ارسال مطمئن با کمترین هزینه به سراسر کشور، 7روز ضمانت بازگشت کالا و پیگیری رضایت مشتریان از لحظه ثبت سفارش تا دریافت کالا و خدمات پس از فروش از اصول اولیه‌ای است که در فروشگاه اینترنتی استارت کالا به آن توجه بسیار زیادی شده است، زیرا که استارت کالا معتقد است انتقال حس خوب اطمینان به مشتری مهم‌ترین اصل ماندگاری و پیشرفت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.

اطلاعات بیشتر در این خصوص در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی استارت کالا درج شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی استارت کالا

اصل اعتماد و رضایت کامل مشتری اصول مهمی است که فروشگاه اینترنتی استارت کالا از نخستین روز تاسیس حداکثر تلاش خود را جهت پایبندی به آن به کار گرفته است. در این راستا استارت کالا دارای مجوزهای لازم از جمله مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و تضمین 7 روز ضمانت بازگشت کالا، حس خوب اطمینان را برای مشتریان عزیز به همراه دارد. استارت کالا در دسته های مختلف کالایی از جمله لوازم خانگی، لوازم دکوری، زیورآلات، کیف و کوله پشتی، لوازم جانبی کالای دیجیتال، لوازم آرایشی، کالسکه و صندلی ماشین کودک و ... فعالیت دارد. جهت رفاه بیشتر مشتریان، استارت کالا هزینه های ارسال سفارشات را نیز تا حد امکان پایین آورده است و ارسال محصولات توسط اداره پست به تمامی شهرهای ایران امکان پذیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]