اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243886541

در مجتمع فرهنگی رافت مشهد و با هدف کمک به نیازمندان برگزار شد

حضور فروشگاه اینترنتی استارت کالا در جشن گلریزان

کد: 13951221243886541

https://goo.gl/qG705i

، مشهد , (اخبار رسمی): جشن گلریزان با هدف کمک به نیازمندان به خصوص کودکان کار و خانواده هایشان با حمایت فروشگاه اینترنتی استارت کالا و با استقبال بی نظیر مردم مشهد برگزار گردید. در این جشن که اساتید بزرگ هنر و موسیقی در آن حضور داشتند از ساعت 18 الی 22 با برنامه های متنوع از جمله موسیقی سنتی، تردستی و جنگ ادامه داشت.

جشن گلریزان با حضور فروشگاه اینترنتی استارت کالا

در مراسم خیرخواهانه ای که با هدف تامین آذوقه و مایحتاج کودکان کار و خانواه های ایشان در مشهد برگزار شد مبلغ 10 میلیون تومان به نفع این خانواده های نیازمند جمع آوری شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از استارت‌کالا، در مراسم خیرخواهانه‌ای که با هدف تامین آذوقه و مایحتاج کودکان کار و خانواه های ایشان برگزار شد مبلغ  10 میلیون تومان به نفع این خانواده های نیازمند جمع آوری شد.

در این مراسم که با حمایت مادی و معنوی فروشگاه اینترنتی استارت کالا در شامگاه جمعه 20 اسفند ماه در مجتمع فرهنگی هنری رافت واقع در خیابان گلدیس مشهد برپا شده بود، شماری از خیرین، اساتید بزرگواری همچون استاد ناجی بزرگ، استاد نقیب (نماینده رسمی و مسئول گرافیک فروشگاه اینترنتی استارت کالا در مراسم گلریزان)، گروه هنری "هنر ایرانی" و 700 نفر از همشهریان عزیز گرد هم آمدند.

بر اساس این گزارش، در پایان بخش نخست این رویداد، میهمانان برنامه از بازارچه خیریه دیدن کرده و در این میان خریدهای مشتریان در داخل ساک دستی های فروشگاه اینترنتی استارت کالا در دست خریداران به چشم می‌خورد ضمن آنکه در بخش دوم برنامه که با برگزاری مسابقه مفرح آغاز شد با تقدیر از آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو خاتمه یافت.

لازم به ذکر است که سود ناشی از خرید از بازارچه به نفع نیازمندان اختصاص داده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی استارت کالا

اصل اعتماد و رضایت کامل مشتری اصول مهمی است که فروشگاه اینترنتی استارت کالا از نخستین روز تاسیس حداکثر تلاش خود را جهت پایبندی به آن به کار گرفته است. در این راستا استارت کالا دارای مجوزهای لازم از جمله مجوز نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مجوز نماد ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و تضمین 7 روز ضمانت بازگشت کالا، حس خوب اطمینان را برای مشتریان عزیز به همراه دارد. استارت کالا در دسته های مختلف کالایی از جمله لوازم خانگی، لوازم دکوری، زیورآلات، کیف و کوله پشتی، لوازم جانبی کالای دیجیتال، لوازم آرایشی، کالسکه و صندلی ماشین کودک و ... فعالیت دارد. جهت رفاه بیشتر مشتریان، استارت کالا هزینه های ارسال سفارشات را نیز تا حد امکان پایین آورده است و ارسال محصولات توسط اداره پست به تمامی شهرهای ایران امکان پذیر می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]