اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180555274

کتاب «آدم‌های سمی» منتشر شد

کد: 13950822180555274

https://goo.gl/nNujNv

، تهران , (اخبار رسمی): در بسیاری موارد انسان ها مرتکب اشتباهی می شوند یا عاداتی ناپسند دارند و توجیه‌ شان نیز این است که دست خودشان نیست. چه بسا فرصت های زیادی به این فرد داده اید تا رفتارهایش را اصلاح کند ولی او به همان طریق ادامه داده است تا جایی که کاسه صبر شما لبریز شده است.و در زندگی یا محیط کار شما تاثیر گذاشته است.

آدم های سمی چگونه نقش افراد سمی را در زندگی تان شناسایی، کنترل و خنثی کنید

به گزارش اخباررسمی به نقل از انتشارات درسا، کتاب روان شناسی با عنوان « آدم های سمی » به نگارش لیلیان گلاس و با ترجمه نهضت صالحیان«فرنودی» و مینا فتحی«عرفانیان» توسط شرکت انتشارات درسا به بازار نشر عرضه شده است.

در ادامه گزیده‌ای از این کتاب به اختصار آورده شده است:

اگر دائم به خود بگویید: « من از عهده ی این کار بر نمی آیم» یا: « من توانایی انجام این کار را ندارم» این تکرارها باعث می شود از انجام آن کار منصرف شوید. مثلاً اگر در مرور افکارتان دائم به خود بگویید: « من نمی توانم این توپ را در حلقه بیندازم»، « من هیچ وقت نمی توانم وزن کم کنم»، « من هیچ وقت نمی توانم روابط سالمی با دیگران داشته باشم»، « من هیچ وقت نمی توانم ثروتمند شوم»، « من هیچ وقت نمی توانم شغلی مناسب پیدا کنم»، من هم ضمانت می کنم که خیر، شما نخواهید توانست! باید متوجه باشید که گفتگوهای ذهنی شما همواره به سوی شما بازمی گردد تا شما را در دام پیش گویی خودتان بیندازد. اگر شما به تکرار باورهای منفی و نامطلوب درباره ی خودتان ادامه دهید دیگران نیز همان چیزها را در مورد شما باور می کنند چراکه می گویند هر آدمی خودش را بهتر از هرکس دیگر می شناسد؛

محتوای این کتاب در دو بخش کلی دسته بندی شده است. قسمت اول شامل آزمون تشخیص و شناسایی افراد سمی و دسته بندی افراد سمی به سی نوع متفاوت است، که شما را قادر به تشخیص افراد سمی اطرافتان می کند. و تا حدی در می یابید که چرا این افراد این گونه اند.

در بخش دوم، به شما ده فن آموخته می شود تا با به کارگیری آنها قادر باشید به شکل مؤثر با یک فرد سمی مقابله کنید و دیگر ناچار به درون ریزی احساسات منفی خود نباشید. همچنین شما بعد از مطالعه و به کارگیری این کتاب قادر خواهید بود روابط خود را با یک فرد سمی بهبود بخشید یا برای همیشه او را از دایره ی معاشران خود کنار بگذارید.

زمانی دختر جوانی به دلیل درمان مشکل سوء تغذیه به من مراجعه کرد و در طی جلسات درمان معلوم شد در دوران مدرسه دوستی داشته که همواره او را « گاو چاق » صدا می کرده و نهادینه شدن ناخودآگاهانه ی چنین باوری در او، وی را به سوی بیماری « انورکسیا، anorexia ، کم خوری یا بی اشتهایی عصبی » سوق داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب