اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181155761

ناجیان مترو تهران تقدیر شدند

کد: 13950823181155761

https://goo.gl/XkUQsz

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران از کارمندانی که از تجاوز به حریم ریلی برخی از مسافران ممانعت کرده و آنها را از خطر مرگ نجات داده‌اند تقدیر کرد.

تقدیر از ناجیان در مترو تهران

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، طی مراسمی از تعدادی از مدیران برتر، مسئولان ایستگاه‌ها و کارمندانی که با ورود به موقع، از تجاوز برخی مسافران به حریم ریلی مترو جلوگیری کرده و باعث نجات آنها شده بودند با اعطای جوایزی تقدیر و تشکر شد.

این مراسم با هدف تقدیر از فعالیت‌های مثبت کارمندان و ایجاد انگیزه برای انجام بهتر کارها برگزار شد و حسن انجام کار و جدیت در امور محوله، ممانعت از ورود مسافران به حریم ریلی و نجات جان برخی از آنان از جمله مواردی است که در انتخاب افراد در نظر گرفته شده است.
عباس محمدی و حمید جانی متصدیان سکوی ایستگاه امام خمینی (ره)، مهدی محمد هاشمی از ایستگاه دروازه دولت، عزیز اکبری ایستگاه دروازه دولت و اکبر عسگرانی رییس نیمه شمالی خط 1 به دلیل ممانعت از تجاوز مسافران به حزیم ریلی مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از تعدادی از مدیران خطوط و کارمندان نمونه نیز در این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه