اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181645811

با همت خیرین هلال احمر

5 هزار زن سرپرست خانوار «کارآفرین» می‌شوند

کد: 13950823181645811

https://goo.gl/UkVUsz

، تهران , (اخبار رسمی): 5 هزار زن سرپرست خانوار با مشارکت سازمان‌های مسئول و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر کار آفرین می شوند.

5 هزار زن سرپرست خانوار «کارآفرین» می‌شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر،فرح ناز رافع - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر گفت: راهبرد و چشم انداز کارآفرینی اجتماعی با هم اندیشی کارآفرینان برتر و صاحب نظران برجسته این حوزه در سازمان متبوعش شکل‌گرفته است.
رافع افزود: تشکیل کارگروه آموزش و بازاریابی و فروش را اقدامی در این راستا عنوان کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی در حوزه خوداشتغالی، تمرکز بر حرف بومی، پرهیز از تنوع در حرف پیش بینی شده، تدوین محتوای آموزشی و نیز شناسایی افراد علاقه مند و توانمند و آموزش بازاریابی و مدیریت فروش از عمده اهدافی است که کارگروه های مذکور دنبال می کنند.
وی عنوان کرد: همدلی که بین تولیدکنندگان داوطلب، خیرین و زنان سرپرست خانواربه وجود آمده از یک سو و از سوی دیگر زنانی که کارآفرین شدند و خودشان دوره‌های مهارت آموزی رایگان در شعب و خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمر را در اختیار گرفتند، باعث شده تا گروه بسیار خوبی شکل بگیرد و ابراز امیدواری کرد که تا این طرح در تمام استان‌ها اجرا شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هدف نهایی این طرح توانمندسازی افراد آسیب پذیر در زمان وقوع حوادث است تا از این طریق میزان خسارت‌های ناشی و روند بازگشت به کار و تولید حادثه دیدگان به حداقل میزان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی