اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181766416

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی

کد: 13950823181766416

https://goo.gl/rsdRJt

، تبریز , (اخبار رسمی): معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی اسلامی در محل فرهنگسرای الغدیر خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام  احمد حمیدی در نشست هماهنگی کار گروه نمایشگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی، برگزاری این نمایشگاه را در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه ی راهکارها و الگوهای زندگی اسلامی ایرانی عنوان کرده و اظهار داشت: این نمایشگاه برای اولین بار در کشور از اول دی ماه در محل فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد که با همکاری مرکز مطالعات "قرار زندگی "موسسه خاتم الاوصیا اجرا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مفاهیم سبک زندگی اسلامی ایرانی به مخاطب ارائه و الگوهای مربوطه  در بخش های «خانواده»، «سبک ازدواج»، «مسکن»، «لباس»، «نوع خوراک و آشپزی»، «الگوی مصرف و کسب و کار»، «نوع تفریحات» ودیگر امور مربوط به خانواده مطرح و بسته ی کاملی در اختیار مخاطب قرار خواهد گرفت .
معاون فرهنگی شهرداری تبریز ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری و نظر دادگستری استان، شورای اسلامی شهر تبریز و عنایت شهردار محترم تبریز و با استفاده از پروژه مطالعاتی اساتید روان شناسی و جامعه شناسی برگزار می شود.
حجت الاسلام حمیدی همچنین افزود: در کنار این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند از طرحهای رایگان این مجموعه به عنوان الگوی اسلامی ایرانی برای ایجاد فضایی شاداب در خانه و خانواده خود، به نسبت فضای موجود در خانه استفاده کنند.
وی در پایان از تلاشهای بی وقفه و بدون چشم داشت دست اندرکاران این نمایشگاه تقدیر و حمایت شورای اسلامی شهر تبریز را در این زمینه خواستار شد .
در ادامه این نشست بازدید میدانی از پروژه عملیاتی نمایشگاه به عمل آمد و غرفه ها و اتاق های مدّ نظردر این نمایشگاه برای بازدید کنندگان تشریح شد که از جمله آنها می توان به: آشپزخانه اسلامی، اتاق همسر، اتاق عبادت، فضای سنتی حیاط ، آبنما، اتاق نشیمن، اتاق کودک، اتاق نوجوان، گلخانه، اتاق خواب و ارائه ی موشن گرافیهای مختلف اشاره کرد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش