اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824182546113

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد

استقرار 8 دستگاه تریلر حمل آب در محورهای ورودی شهر

کد: 13950824182546113

https://goo.gl/LoRTRg

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از استقرار 8 دستگاه تانکر و تریلر حمل آب در 5 محور ورودی شهر مشهد خبر داد. و گفت:وزیع 10 هزار بطری آب آشامیدنی یکی دیگر از اقداماتی است که در محورهای ورودی شهر (قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان) صورت می‌پذیرد.

استقرار 8 دستگاه تریلر حمل آب در محورهای ورودی شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر گفت: شهرداری مشهد تدابیری را برای رفاه حال زائران پیاده در ایام دهه آخر صفر اندیشیده است که از این جمله می‌توان به استقرار 4 دستگاه تانکر آب شرب اشاره کرد.

وی افزود: استقرار 4 دستگاه تریلر 30 هزار لیتری آب غیر شرب که برای رفاه هرچه بیشتر زائران تهیه شده از دیگر اقداماتی است که در 5 محور ورودی شهر انجام خواهد شد.
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بعنوان خادمان علی بن موسی الرضا(ع) هموار کردن مسیر عاشقان امام مهربانی‌ها است.
صحراگرد ادامه داد: توزیع 10 هزار بطری آب آشامیدنی یکی دیگر از اقداماتی است که در محورهای ورودی شهر (قوچان، نیشابور، سرخس، کلات و فریمان) صورت می‌پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه